August's tanker

EM-finale på storskærm i Århus med et par søde mennesker.

Selvfølgelig vinder de danske kvinder, det har jeg i hvert tilfælde spillet på :smiley:

Hvor gad jeg godt vide dine tanker :tihi:

James ville bruge mig som rampe og lavede sår på nakke og arm. Rhys lå på gulvet og gnavede i min kam… Hvad troede du? :stuck_out_tongue:

Og fodboldkampen sendes samtidigt på DR1 og TV2. :dokdok:

vh

Andreas

[QUOTE=MissSophie;1314494]Hej.
Er der nogen der kan hjælpe med,hvordan jeg kan skrive i en tilmeldingsblanket downloadet fra fd’s hjemmeside.
På forhånd tak:)[/QUOTE]

Hvilken form er?

James er simpelthen dummere end jeg troede muligt!

Vi har (som nævnt flere gange) et skab ude i gangen, som James kan komme op på med ikke ned igen. Han kalder til man henter ham. Flere har så hårdnakket påstået, at vi bare skulle lade ham sidde, så skulle han nok komme ned!

Han har lige bevist sig uværdig til den tillid I har vist hans evner… Vi har været væk i et døgns tid. Kom hjem og fandt James oven på skabet - hvor han har været nødt til at tisse, fordi han ikke kunne komme ned :uha: Ved slet ikke, hvad jeg skal sige km det.

Han havde været super dygtig at tisse lige ved lågerne, så der var tis på alle hylder ned…

James er simpelthen dummere end jeg troede muligt!

Vi har (som nævnt flere gange) et skab ude i gangen, som James kan komme op på men ikke ned igen. Han kalder til man henter ham. Flere har så hårdnakket påstået, at vi bare skulle lade ham sidde, så skulle han nok komme ned!

Han har lige bevist sig uværdig til den tillid, I har vist hans evner… Vi har været væk i et døgns tid. Kom hjem og fandt James oven på skabet - hvor han har været nødt til at tisse, fordi han ikke kunne komme ned :uha: Ved slet ikke, hvad jeg skal sige om det.

Han havde været så super dygtig at tisse lige ved lågerne, så der var tis på alle hylder ned…

[QUOTE=Lykke;1314507]James er simpelthen dummere end jeg troede muligt!

Vi har (som nævnt flere gange) et skab ude i gangen, som James kan komme op på men ikke ned igen. Han kalder til man henter ham. Flere har så hårdnakket påstået, at vi bare skulle lade ham sidde, så skulle han nok komme ned!

Han har lige bevist sig uværdig til den tillid, I har vist hans evner… Vi har været væk i et døgns tid. Kom hjem og fandt James oven på skabet - hvor han har været nødt til at tisse, fordi han ikke kunne komme ned :uha: Ved slet ikke, hvad jeg skal sige om det.

Han havde været så super dygtig at tisse lige ved lågerne, så der var tis på alle hylder ned…[/QUOTE]

Først markere han på dig med sine kløer og så på jeres skabe med sin tis - han har været en meget dygtig mis i denne weekend.

Se det fra den positive side; jeg tror ikke han kan overgå det i næste weekend… :trøste:

Er du sikker…? :høhø:

Som udgangspunkt, at hændelserne indgik i samme scenarie - men min fantasi rakte simpelthen ikke til at forestille mig et… :yikes::tihi::stuck_out_tongue:

[QUOTE=Lykke;1314507]

Vi har været væk i et døgns tid. Kom hjem og fandt James oven på skabet - hvor han har været nødt til at tisse, fordi han ikke kunne komme ned :uha: Ved slet ikke, hvad jeg skal sige om det.

Han havde været så super dygtig at tisse lige ved lågerne, så der var tis på alle hylder ned…[/QUOTE]
:uha::S Jeg ved godt hvad jeg skal sige om det…Dygtig dreng…det synes jeg er en velfortjent straf til dig, fordi han er udstyret med en ejer, der ikke har sørget for at undgå det scenarie…han har måske siddet der fra 5 min efter I tog hjemmefra…uden mad og vand :dokdok:
Vær kun glad for han ikke også havde tyndskid :rock:

[QUOTE=HolmeInc;1314508]Først markere han på dig med sine kløer og så på jeres skabe med sin tis - han har været en meget dygtig mis i denne weekend.

Se det fra den positive side; jeg tror ikke han kan overgå det i næste weekend… :trøste:[/QUOTE]

Nåh ja, han har jo ikke gjort noget af det, fordi han er træls :slight_smile: Han er jo bare ikke så skarp, og det er jo noget af hans charme :hjerte:

Han er en lækker blød bamse udvendig som indvendig :hjerte:
Men ja der findes vist hurtigere dyr i skoven end ham :slight_smile:

Jeg kan ikke få min søgefunktion til at virke. Er der nogen der kan huske en tråd om vaccinationer? Altså hvilke vaccinationer der anbefales til (i mit tilfælde) indekatte - og hvor ofte de skal have, så de ikke “overvaccineres”? Jeg synes jeg læste noget på et tidspunkt, men kan simpelthen ikke huske om det var her eller et andet forum :tihi: :ups:

Nøj en hyggelig eftermiddag aften! Claus ville gerne se em-finalen på storskærm, så vi tog afsted med med to venner:) Så den har stået på afslapning, snak, streetfood, is og gåtur:D

Som prikken over i’et fik jeg en mail fra den ene af mine voksenvenner, der henviste til lige præcis en af de ting, jeg forbinder med dem, og den hygge, ro og afslapning der er hos dem og som også er en del af min første rejse med dem og mit første møde med Wien, så nu glæder jeg mig endnu mere til ferie!:smiley:

Hold venligst en ordentlig tone i indlæggene, uanset hvor uenige I så måtte være i det, andre gør og skriver.

4 dage og to vagter tilbage inden ferie. Bare det altså snart var NU :ferie01:

Fnis - jamen kræet havde jo fortalt jer, at han kunne ikke komme ned - godt nok er han en bimse, men han lyver i det mindste ikke :wink:
VH
Susanne

Så er der købt billetter til Givskud d. 23. Vi skal ind og se en løve i øjnene og klø et næsehorn bag øret :thumbup:

Var hos dyrlægen for at købe loppemiddel til kattene - for det tilfælde at det ER dem, der har fået lopper - og dyrlægen har åbenbart skrevet i journalen, at Chili vejer 4,5 kg :klapper:

Det er nok det, hun BURDE veje, men jeg tror, at 6,5 kg mere sandsynligt er truntens vægt. Men jeg må have IKEA-posen frem og have dem vejet. Jeg tror muligvis også, Asani har tabt sig, efter han har fået udeadgang. Det ser desværre ikke ud til at have den samme effekt på Chili.

[QUOTE=MissSophie;1314494]Hej.
Er der nogen der kan hjælpe med,hvordan jeg kan skrive i en tilmeldingsblanket downloadet fra fd’s hjemmeside.
På forhånd tak:)[/QUOTE]

Hvad er det for en tilmeldingsblanket? :slight_smile:

Det er den blanket til danske udstillinger:)