August's tanker

Det bliver nok ikke en lang tur - hvad siger misserne til sådanne planer :? :tihi:

De er lykkeligt uvidende … endnu :cool:

Pas nu på vulkanerne…hvornår skal du af sted…har lige set denne her.

[QUOTE=Coon Danica;1314300]Pas nu på vulkanerne…hvornår skal du af sted…har lige set denne her.

Jeg har også set den og Katla skal bare holde sig på måtten, indtil jeg er landet i Danmark igen :venter:
Jeg skal afsted d. 25 …

[QUOTE=Skattekat;1314301]Jeg har også set den og Katla skal bare holde sig på måtten, indtil jeg er landet i Danmark igen :venter:
Jeg skal afsted d. 25 …[/QUOTE]

Ja…den kan godt holde op med det pjat…
Er den vulkan i nærheden af hvor du skal hen?

Ja,det kunne jeg forstå at den kunne…nej…det gør den ikke…den kan bare holde sig til det bliver vinter…så kan den vel give lidt gavn med sin varme :høhø:

HVIS den går i udbrud, er det positivt for udenlandske journalister at den hedder Katla og ikke Eyjafjallajökull :høhø:

:høhø:Og mig…det havde jeg aldrig fået skrevet :tihi:

Godt at jeg kun kender til vulkanen Hekla :høhø:

Der bliver tømt papircontainere her i dag … de sidste 4 gange har man sprunget min container over :venter:
Jeg har ‘‘Nej tak’’ til reklamer på postkassen og får kun de reklamer jeg abonnerer på og de fleste aviser sorterer jeg fra (til optænding i brændeovnen), så der er ikke voldsomt meget papiraffald hos mig … men det skal da stadigvæk fjernes :venter:
Nu var de sent på den i dag, så jeg fik fat i chaufføren og spurgte, hvorfor der ikke blev tømt hos mig?
‘‘Åh, kørte jeg lige forbi dig? … jeg tømmer den med det samme’’
Hn spurgte ikke engang hvilket hus jeg kom fra, så hn vidste godt hvilken container der var sprunget over :lynogtorden:

Jeg bliver sindssyg over folks lemfældige omgang med deres katte OG killinger.

Nøj, jeg er træt, kvæstet og i smerter. :surrender:
Hvem laver aftensmad til mig? Der skal bare koges ris og lunes kylling i rød karry.

Kom frisk! :smiley:

Jeg har ryddet op i den nu nedlagte hankatteværelse, og det begynder at ligne et beboet rum igen. Jeg har naturligvis fået velmenende assistance af nogle bimsebørn :slight_smile:

Og europeerne har også deltaget velvilligt i de mange projekter vi har rodet med de sidste 2 uger :slight_smile:

Never a dull moment…!

Så er alle misser nyvaccinerede og Brian fik sin rabies også :slight_smile:
Meget diplomatisk vet, der ikke nævnte noget om Sugiehs størrelse men skrev pænt “over middel” ved kondition :tihi:

Hvad skal de ikke blive til når de er udvokset ? …Fenrisulven …e ?

“Ulveungerne i Vestjylland er igen blevet fanget på kamera. De er nu knap en halv meter høje og 60-70 meter lange.”

[QUOTE=Jim;1314343]Hvad skal de ikke blive til når de er udvokset ? …Fenrisulven …e ?

“Ulveungerne i Vestjylland er igen blevet fanget på kamera. De er nu knap en halv meter høje og 60-70 meter lange.”

http://www.dr.dk/nyheder/regionale/midtvest/nye-billeder-af-ulveunger-jeg-foeler-mig-beaeret-over-se-dem[/QUOTE]

Så kan man godt forstå landmændenes bekymring :uha:

[QUOTE=Jim;1314343]Hvad skal de ikke blive til når de er udvokset ? …Fenrisulven …e ?

“Ulveungerne i Vestjylland er igen blevet fanget på kamera. De er nu knap en halv meter høje og 60-70 meter lange.”

http://www.dr.dk/nyheder/regionale/midtvest/nye-billeder-af-ulveunger-jeg-foeler-mig-beaeret-over-se-dem[/QUOTE]

Nu har de rettet teksten, så hvalpene blevet hundrede gange kortere. :høhø:

Arrrgh …elsker ellers når de laver den slags

Uha dejlige bimse babyer, og min lille europe pige :smelter:

[QUOTE=Susanne W;1314330]Jeg har ryddet op i den nu nedlagte hankatteværelse, og det begynder at ligne et beboet rum igen. Jeg har naturligvis fået velmenende assistance af nogle bimsebørn :slight_smile:

Og europeerne har også deltaget velvilligt i de mange projekter vi har rodet med de sidste 2 uger :slight_smile:

Never a dull moment…![/QUOTE]

Uha dejlige bimse babyer og min lille europe pige :iloveyou:

-xxrotflmao
Det vinder…hvor får du det fra skattekat -xxrotflmao