August's tanker

[QUOTE=Coon Danica;1314372]-xxrotflmao
Det vinder…hvor får du det fra skattekat -xxrotflmao[/QUOTE]

Det var da utroligt, den ene gang, hvor det ville være helt fint at zooplus og postnord kører deres sædvanlige tempo, ja så får jeg en mail fra postnord om at de kommer med en pakke i dag, forventede den først på mandag:surrender1:

Håber posten er tidlig på den i dag:kryds: Vil gerne være hjemme og modtage pakken, posten har tidligere ytret at han ikke syntes det er en god idé, at jeg skal hente pakker med kattegrus i Føtex fordi de er tunge:tihi:

Jeg syntes nok, det var den lille Mercedes :hjerte: Susanne siger, jeg ikke må få hende, fordi hun har lovet hende væk til dig :ihhaltsåå:

Bare pjat - jeg må slet ikke have flere katte her :slight_smile: Men hun har altså bare det kæreste udtryk :hjerte: (Killingen - ikke Susanne :p)

Miden er meget syg og bliver lige nu behandlet hos dyrlægen … vi har brug for gode tanker og krydsede fingre :kryds::bebe::kryds::bebe::kryds:

:kram: Håber det bedste for ham :kryds: :kryds: :kryds:

Masser af :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: her fra! :hjerte:

Åh nej :ked: Er det nyrerne? :kryds: og :bebe: herfra.

:kryds: :kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

[QUOTE=Skattekat;1314384]Miden er meget syg og bliver lige nu behandlet hos dyrlægen … vi har brug for gode tanker og krydsede fingre :kryds::bebe::kryds::bebe::kryds:[/QUOTE]:kryds: :kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

:kryds::kryds::kryds:

http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=58265&p=1314395#post1314395

Heldige asen - hvor er min bimsebaby, hva hva hva?

Og MIN europé-pige? :venter:

:tihi:

[QUOTE=Eva K;1314425]Og MIN europé-pige? :venter:

:tihi:[/QUOTE]

Pyt med hende :stuck_out_tongue:

Nu med 3 strømpedyr :argh:

[QUOTE=Eva K;1314425]Og MIN europé-pige? :venter:

:tihi:[/QUOTE]
Jeg skal se hvad jeg kan nå imorgen - pludselig gik resten af fredagen med at rakke indo-Jylland rundt i mørke uden lys, med en lånt trailer på slæb. Lang historie :slight_smile:
VH
Susanne

Bimse og europé meget, meget billigt til salg :argh:

Jeg skal nu til bryllup med klomærker og rifter på nakke og arm, og min kam er blevet godt gennemtykket!

[QUOTE=Lykke;1314448]Bimse og europé meget, meget billigt til salg :argh:

Jeg skal nu til bryllup med klomærker og rifter på nakke og arm, og min kam er blevet godt gennemtykket![/QUOTE]

Du må have provokeret dem, de to englebørn kunne da ikke finde på at lave sådan nogle skarnsstreger :tihi:

Chili, det dumme dyr, har tisset på måtten foran bakken :argh: Hun gør det bare hver gang. Lige gyldigt hvilken type måtte jeg så anskaffer, så skal den altså indvies :frowning: Så tak til IKEA for at producere måtter til en 20’er eller deromkring, så de bare kan skiftes ud efter behov. Men jeg tror, jeg er nødt til at hjemkøbe et lille lager, så jeg altid har en ny parat. IKEA på en lørdag - er det sådan, jeg gerne vil tilbringe feriens næstsidste dag? :argh:

Yeah right!

Det eneste sjove er, at de har gjort det modsatte af, hvad man ville tro hver af dem ville stå for…