Bærbar el standfast puter

jeg ofrede min stationære pc for plads til et klædeskab.

savner den ikke. ifht skærm, så sidder jeg nget tættere på skærmen på en bærbar så alt over 15 " er fint, det tænker jeg ikke over.
sådan en lille 10’r gider jeg ikke- der er tastaturet også for småt.
havde jeg behov for andet end alm net, text osv og plads i stuen ville jeg nok få stationær igen, men gider ikke sidde i soveværelset og arbejde.

[QUOTE=Sannela;822313]…håber det er okay hvis jeg lige låner din tråd, Johnny.
Eller må du sige til…

Dem af jer, der har en iMac… hvad bruger I af tegneprogrammer ??
Jeg bruger PaintShop Pro, men overvejer at købe en iMac til stuen…og så dur den jo ikke længere…
What to do??[/QUOTE]

lån endelig bare løs

Det er ikke noget problem, da varmen jo ikke kommer ud gennem tastatur og skærm. I hvert fald ikke på dem vi har her i huset :slight_smile:

[QUOTE=Sannela;822313]
Dem af jer, der har en iMac… hvad bruger I af tegneprogrammer ??
Jeg bruger PaintShop Pro, men overvejer at købe en iMac til stuen…og så dur den jo ikke længere…
What to do??[/QUOTE]

Jeg har godt nok ikke iMac, men en G5 - programmerne er vist de samme til alle mac’er, vil jeg mene :wink:

Jeg er så heldig, at jeg har CS pakken via mit job. Dog kun CS4, da min computer er for gammel til at kunne opgraderes til det nye system og dermed nyere programmer.

Ja hvis man ser sådan på det. Men en stationær vil koste ca. det samme, hvis den skal kunne det jeg bruger den til.
Og går man meget op i det så er 14500kr ikke mange penge for sådan en computer.

fy for den da, til mit brug vil en puter til 4000 kr være mere end rigelig.

vil osse sige at hvis man skal bruge en puter til 14500 kr er man vist mere end hardcore bruger eller osse er man fikseret på at det skal være topmærker hele vejen igennem.

den puter jeg har nu kostede for 5 år siden 1800 kr og den har squ gjort det godt

[QUOTE=Johnny;822621]fy for den da, til mit brug vil en puter til 4000 kr være mere end rigelig.

vil osse sige at hvis man skal bruge en puter til 14500 kr er man vist mere end hardcore bruger eller osse er man fikseret på at det skal være topmærker hele vejen igennem.

den puter jeg har nu kostede for 5 år siden 1800 kr og den har squ gjort det godt[/QUOTE]

Du har set den jeg lavede link til ? Den vil være rigtig godt til at se film på

Men når man nu har et TV? :wink:

Han skrev at han så film på nettet på sin computer :slight_smile:

Sikkert ikke - jeg har bare ikke råd til at gå op i den slags :slight_smile:

[QUOTE=Sannela;822313]…håber det er okay hvis jeg lige låner din tråd, Johnny.
Eller må du sige til…

Dem af jer, der har en iMac… hvad bruger I af tegneprogrammer ??
Jeg bruger PaintShop Pro, men overvejer at købe en iMac til stuen…og så dur den jo ikke længere…
What to do??[/QUOTE]
2D: Photoshop, Painter
3D: Poser, Vue :slight_smile:

[QUOTE=Ann R;823192]2D: Photoshop, Painter
3D: Poser, Vue :)[/QUOTE]

Åh, så man kan bruge PhotoShop…okay tak for det!

så blev der endelig købt en ny puter og det blev en bærbar med en 17,3" skærm og en hulens masse power, det er bare dejligt, men man skal godtnok lige vænne sig til windows 7

Hvilken købte du Johnny?

jeg har købt mig en asus n71ja, den er godtnok købt brugt, men ser ud som en ny og den er kun et ½ år gammel, prisen var ekstrem god, derfor slog jeg til. havde besluttet mig for at jeg ikke ville smide for mange penge efter en bærbar når jeg er usikker på om det er noget jeg kan vænne mig til at arbejde med

vi har tonsvis af stationære, de er bare ikke sluttet til, vi bruger begge vores bærbare…jan har sågar 2…jeg nøjes med min ene…aldrig om jeg vil have en stationær igen…det er jo et skrummel

tillykke med din nye pc Johnny, håber du bliver glad for den

Jeg har selv kig på Asus - har hørt rigtig godt om dem forskellige steder fra… Men syntes det er møg svært at vælge model. Jeg har et MAX beløb på 4000 og gad virkelig godt det landede noget under… Dejligt for dig med et godt køb og held og lykke med at vænne dig noget nyt :slight_smile:

Jeg havde i mange år stationær computer, indtil jeg for 5 år siden købte min første bærbare. Siden hen har jeg ikke haft andet. Jeg elsker at sidde i min sofa med flimmerkassen tændt og min computer på skødet.

Udover det så er jeg nærsynet og derfor foretrækker jeg en bærbar for så føler jeg ikke at jeg skal læne mig ind over tastaturet for så jeg rent faktisk kan læse det med småt :tihi:

Men hvis nu jeg husker rigtigt så laver Apple vist nogle tmemelig store skærme, også på den bærbare.