Bambo!

Så er Bambo-drengen flyttet ind her, og der sker så meget fremgang for hver time han er her, at jeg lige ville give en lille update, som jeg ellers har forbeholdt Diana (Marsini) de sidste par dage:

Da min kæreste, Thomas, MiSi og vores chauffør Niels Peter (tak for lån Camilla) i fredags hentede Bambo hjem til os, strøg han, straks transportkassen blev åbnet, ind under sofaen. Han var dog nysgerrig nok til hurtigt efter at skulle kigge ud af altandøren, smutte ind under sofaen igen, kort efter ud at snuse til tv-bordet, og så ind under sofaen igen, hvor han blev liggende nogle timer, hvor vi kiggede ned til ham af og til.

Da Mirea og NP tog af sted sad jeg efterfølgende alene i sofaen og så tv. Han lavede nogle søde små lyde og da jeg så sagde: “Hva så Bambo?” kom han ud og kiggede lidt på mig, satte forpoterne op på sofaen og blinkede af mig (jeg blinkede selvfølgelig igen). Han gik derefter lidt rundt i stuen og gik så tilbage under sofaen. Det gjorde han et par gange, og han har allerede været på sofabordet, hvor han dog er meget forsigtig med ikke at vælte, endsige røre noget. Frække kat :ok:

Han spiste også allerede lidt af den tørkost han er vant til, og også lidt af den lidt federe variant vi har fået af MiSi, da han trænger til lidt sul på kroppen. Det er begrænset hvad han spiser af vådt, men lidt ryger der da ned. :kryds:

Da vi gik i seng fredag aften og sagde godnat miavede han og virkede ked af at vi gik, så min kæreste gik ind og lokkede ham med ind i soveværelset, så han kunne se hvor vi var og se, at døren altså var åben. Han miavede en del den nat, men fandt selv ud af, at vi altså stadig var i soveværelset og kom derind og lå på gulvet lidt inden han returnerede til sin plads under sofaen i stuen. :hjerte:

Bambo spandt allerede en smule, da min kæreste kælede ham fredag aften da han sagde godnat, og han spandt også lidt lørdag morgen, når han blev aet. Da jeg stod op lå han under sofaen, og da jeg lagde mig ned og kaldte, kom han hen til det stykke under sofaen der var tættest på mig. Jeg kunne efterfølgende lokke ham ud med en drillepind, og så legede vi lidt. :klap: Han spinder næsten konstant nu. Så snart vi rører ham sætter maskinen i gang. :wehuu:

Han ELSKER sit katte-tv som står ved siden af hans kradsetræ (vores to fedthalemus) og musene er heldigvis ret ligeglade med ham, eller dvs. de står på bagbenene, med forpoterne op ad glasset og snuser op i hans retning, hvorefter de ufortrødent spiser videre. :tihi: Så de interesserer sig for hvad han er for en men ser ham ikke som en trussel, og det er jo godt nok, for så kan Bambo beholde sit tv :thumbup: Musene er ikke sådan lige at stresse, så det har vi vurderet er en ok foranstaltning. Det bliver selvfølgelig lavet om, hvis de viser tegn på stress.

Han smutter nu nærmest kun under sofaen, når han bliver forskrækket (men kommer hurtigt frem igen). Da jeg lå og så en film på sofaen i går kom han helt op til ansigtet på mig og blev nusset lidt, hvorefter han gik ned og lagde sig i samme ende som mine fødder. :love2:

Han har nu fundet ud af, at det også er ret lækkert at ligge på sofaen frem for under den. :thumbup:

I nat er jeg to gange vågnet af at han lå i fodenden i sengen (dejligt), og her til morgen lå han og slængede sig i sofaen frem for at ligge under den som han gjorde i går. :hjerte::inlove::hjerte:

Jeg børster ham lidt, og har kun problemer med at få lov på maven og benene, hvor han hurtigt bliver træt af det, ellers kan man alt bare man nusser ham samtidig.

Tillykke og hvor ser han dejlig ud :inlove:

Tillykke med ham, dejligt at han er faldet så hurtigt til, jeg havde nu heller ikke forventet andet :slight_smile:

Hvor lyder det dejligt:) Ham skal I nok få glæde af:ok:

Sød opdatering. Det lyder da til at han falder mere og mere til uden problemer :slight_smile:

Tak tak! Ja han er altså en dejlig bamse-dreng!

Sikke en dejlig tråd. Bliver så glad når man ser hvor fint det hele er gået.
Bambo’s seng er syet og bliver sendt imorgen…så kan han RIGTIG nullerutte :rock: på livet løs :wehuu:

[QUOTE=kamikaze;597397]Sikke en dejlig tråd. Bliver så glad når man ser hvor fint det hele er gået.
Bambo’s seng er syet og bliver sendt imorgen…så kan han RIGTIG nullerutte :rock: på livet løs :wehuu:[/QUOTE]

Uh, det bliver han glad for! Tak!

“MUS” får en fin mørkegrå beaver nylon nullerputseng han kan puttesove i og hvor jeg er sikker på han vil få maaaange dejlige musefanger-drømme i.

tillykke med ham, hvor er det dejlig for jer han falder så hurtig til :-))

Absolut perfekt! Jeg overfører penge så snart den er her, og du skribler lige i pb hvad den endelig fragtpris bliver. Vi glæder os!

Tillykke med ham, dejligt at han er faldet så hurtigt til :slight_smile:

Stort tillykke med ham. :slight_smile: Hvor er det dejligt at læse og se det går så godt med ham. :slight_smile:

´Dejlig opdatering… han skal nok bringe jer glæde de næste rigtig mange år :slight_smile:

Tillykke med ham, dejligt at han tager flytningen så fint, men han er jo også perser :wink:

Tillykke med ham. Dejligt at han falder så hurtigt til :slight_smile:

Dejligt at høre, så godt han er faldet til - tillykke med ham.
Og det katte-TV er da bare alle tiders. :smiley:

Taaaaaark alle sammen, ja det er altså bare så lækkert og højst overraskende at det går så hurtigt med ham. Lige nu har han fundet den bedste plads herhjemme, nemlig i sofaen i chaiselong-enden, jo jo, han har jo allerede luret hvor vi plejer at være når vi ligger der :tihi: men han er jo ikke lang nok til at udnytte pladsen til fulde :høhø:

Stort tillykke med ham.:slight_smile:
Hvor ser han dejlig ud og dejligt at han falder så hurtigt til:)

Ih stort tillykke med at han tager det hele i stiv pote… :smiley: Han ser godt nok også meget tilfreds ud på det billede hvor han ligger i sofaen… :wehuu:

Hvor er det bare dejligt at alt går så godt, når du nu har glædet dig så meget til at han skulle komme… :smiley: