Be om lidt krydsede poter/fingre

Det gør mig ondt :frowning:

At sige farvel kan være den største gave man kan give en højt elsket ven - been there, done that :ked:

Men det gør forbandet ondt :kram:

:sørger:

… hvorfor er der så mange katte der får problemer med nyrene ? har selv mistet en kat med dette problem …

Håber du får sagt farvel til ham :ked:føler rigtig meget med dig :ked:

Åh nej Anne.Sender dig de varmeste tanker og trøstekram. -kramer
Lucky er heldig at han havde dig og at du giver den smukkeste gestus af alle…kærlighed til det sidste

:sørger: Sov sødt smukke mis

:ked::ked::ked::ked::ked:

Det gør mig utrolig ondt…

:kram:

Jeg fravalgte yderlig udredning…dyrlægens konklussion på scanningen var karcinom (cancer) idet der var galdegangsforstørrelse med tarmvægsfortykkelse ved udgangen til tyndtarmen, en voldsomt forstørret nyre med massiv ødem tydende på langvarig problemer (det har han skjult godt:uha:) og blodprøverne var sindsyge bla. Creatinin kunne kun måles ved at fortynde blodet 10 gange og så var svaret stadig vanvittig.

Igen stort tak til alle, selvom det gør frygteligt ondt lige nu, så er det en stor trøst, at der er nogen der kan sætte sig ind i og forstår, hvor svært det er at sige farvel til sådan en ‘lille’ rød/hvid leverpostejs tyv:love2:

Tak Lucky for de 3 alt for korte år vi fik sammen…du var elsket og er nu savnet:hjerte:

Næst efter påkørsel, er nyre/urinvejsproblemer den hyppigste dødsårsag hos katte.

Til dig :trøste:

:rip: Lucky

Åh, det gør mig meget ondt for dig :ked:
:rip: lille Lucky.

Årh, for fanden da … det gør mig ondt :frowning:

:kram:

Det gør mig så ondt :ked:

:rip: lille Lucky

Så trist… Trøsteknus, det er altid slemt at sige farvel også efter “kun” 3 år…
VH
Susanne

Åhhh nej, det var da slet ikke det vi ville høre…:trøste::trøste:

Gør mig rigtig ondt på dine vegne, men nok godt for lille Lucky. Har han gået med så meget stads i kroppen og holdt sig oppe, er det dejligt at hans mor elskede ham nok til at lade ham sove…:hjerte::trøste:

:sørger:

:kram:

:sørger: :ked:

Det gør mig rigtig ondt -kramer
Trøste knus
Gitte

Det gør mig ondt:ked:

Lucky:lys:

Åh det er jeg virkelig ked af at læse Anne :ked:
En kæmpe :trøste::kram: er sendt afsted til dig herfra

:rip: Smukke Lucky og god rejse til regnbuebroen

Hvor trist, og alt for tidligt:(.
Cancer er ved gud også blevet en svøbe.

Marina

Åh hvor jeg føler med dig:trøste:

:rip: God rejse til katte himlen lille mis :lys:.