Spiller ikke rigtigt PC spil, men har haft noget herpå min bærbar som hedder Death of the Nile, et Agatha Christie spil, synes det var interessant at spille, men desværre skal jeg betale for at spille det nu
Det spil, jeg nok har brugt mest tid på gennem tiderne er et spil til ps2 der hedder Dark Cronicle, som er et spil med en dreng, der skal redde en fantasiverden. Han skal opbygge sværd, byer osv. Det kan faktisk være ret vanedannende Men det er længe siden, jeg sidst har spillet det.
Ellers spiller jeg nok mest spil, som jeg downloader fra Real Arcade. Nemme og hurtige spil, som man hurtigt kan gå til og forlade igen.
Jeg har spillet computer lige så længe jeg kan huske.
Nogle af succeserne har været Diablo, Everquest, Warcraft I, II og III til pc, og bl.a. Giana sister og Lemmings til amigaen.
Jeg har også spillet flere browserspil såsom Ogame, mybrute etc og brugt alt for meget tid på det
Det bedste spil, og også det eneste jeg pt. spiller, er dog World of Warcraft.
Jeg synes spillet er genialt opbygget, fordi der er så mange forskellige ting du kan lave, og ikke behøver at bruge alt for meget tid på de ting der ikke fænger, og dermed få vist forskellige spiloplevelser
Og Lands of Lore nok den bedste histore/gameplay jeg har oplevet i et spil. Det var de gode gamle dage hvor min Pentium 120 MHz var for hurtig så jeg måtte downclocke den for at spille
PC:
Championship Manager (samtlige versioner fra starten og op til og med 01/02 - derefter ligegyldigt)
Diablo 2 (gennem flere år og perioder - forsøgte igen her for et lille år siden men gad kun 1 måned, så blev det trivielt igen, da ingen gad at queste hele vejen)
Dark Age of Camelot (et spil jeg blev direkte afhængig af og brugte 5 år af mit liv på. Og de 2-3 af dem dyyyybt afhængig. Vi snakker fra jeg stod op til jeg gik i seng.)
Og siden har intet spil fanget min interesse. Jeg venter dog med spænding på Gran Turismo 5 til PS3 samt Diablo 3. Dog har jeg mine bange anelser om at blive voldsomt skuffet over D3. Og jeg har med vilje ikke læst særlig meget op på det for at undgå at sætte de store forventninger.
Jeg har selvfølgelig spillet lidt spil ind i mellem alle disse spil. Men ikke noget jeg har spillet regelmæssigt.
Pt. spiller jeg ingenting.
En gang eller to om måneden bliver det måske lige til et spil Heroes of Might and Magic 3 eller Risk 2.