jeg lå og tænkte i går aftes… kender jeg nogle gysere (foruden dem jeg har nævnt og som er nævnt)
Hvad med:
1408
The Mist
Alle de gode gamle Halloween
A nightmare on elm street (collection)
jeg lå og tænkte i går aftes… kender jeg nogle gysere (foruden dem jeg har nævnt og som er nævnt)
Hvad med:
1408
The Mist
Alle de gode gamle Halloween
A nightmare on elm street (collection)
1408 er i hvert fald god!
Mere thriller end gyser og så alligevel ikke…men Eden Lake er den mest ubehagelige film jeg har set længe. Den ramte lige i solar plexus og hang ved i underbevidstheden længe, gør det faktisk endnu og jeg har endnu ikke samlet mod til at se den for 3. gang
Den kender jeg ikke, men 1408 er godt nok spooky
Men mine absolut yndling er og forbliver altid Insidious og Sinister. kuldegys
Var inde og se Insidious 2 i biffen - den er om muligt MERE uhyggelig end 1’eren
Så har jeg lige set The Possession på Netflix. Den var go’.
Tak for tippet.
I øvrigt…jer der har en ting med klovne…hvad med at se Killer Klowns from outer space? :høhø:
En HELT fantastisk 80’er B-film. Space Invaders (1988) - IMDb
Næste weekend skal søndagen gå med at se gyserfilm så jeg kan udvælge hvilken vi skal se med vores venner…uhhhh…glæder mig…liiidt…er også en bangebuks, og jeg kikker ALDRIG under sengen om aftenen, eller stikker det ene ben ud over kanten…uhhh…får det helt dårligt ved tanken…
Haha jeg føler, at jeg får klaustrofobi og bliver bundet hvis ikke mine fødder er uden for dynen og HELST uden for sengekanten :høhø:
:høhø: Jeg skal helst have fødderne indenfor - i en sådan grad, at jeg har en fod-dyne (en ekstra dyne i fodenden, så fødderne aldrig behøver at ligge frit). Jeg har det lige sådan i hoved-enden, så nu køber jeg snart en ekstra lang dyne
Neeeeeej…ikke uden for sengekanten, ja uden for dynen altid, hader varme fødder