Bedste gyser - thriller?

Hånden på vuggen er bare SÅ uhyggelig og kan stadig skræmme mig. Det er mange år siden jeg sidst har set den, af samme årsag :slight_smile:

En anden “gyser” der kan skræmme livet af mig og stadig give mig mareridt er Poldergeist :tihi: Jeg så den som barn og den skræmte mig i sådan en grad at det stadig sidder i mig :smiley: Og der må gerne grines, da det er en helt igennem 80ér produktion, med alt hvad det indebærer :smiley:

[QUOTE=DK Sugieh;1147887]Hånden på vuggen er bare SÅ uhyggelig og kan stadig skræmme mig. Det er mange år siden jeg sidst har set den, af samme årsag :slight_smile:

En anden “gyser” der kan skræmme livet af mig og stadig give mig mareridt er Poldergeist :tihi: Jeg så den som barn og den skræmte mig i sådan en grad at det stadig sidder i mig :smiley: Og der må gerne grines, da det er en helt igennem 80ér produktion, med alt hvad det indebærer :D[/QUOTE]

Jeg ELSKER poltergeist :wink: den er bare god…men hånden på vuggen har aldrig sagt mig så meget, for forudsigelig og lidt kedelig…

NEJ! den er KLAM! :smiley:

Ha ha ha…pas nu på Luise, jeg har en stor klovn der ligner den fra filmen på en prik :slight_smile: og nej, den er ikke ved siden af min seng…

Klovnen er ikke skræmmende det er fjernsynet :ups:

He he…du er tosset :wink:

Klovn? I Poltergeist?
Jeg troede ellers jeg huskede den ret godt :gruble: “They’re heeeeere!” :slem:

Der er også Hostel men den er splat. Men mega uhyggelig koncept.

[QUOTE=Ann R;1147907]Klovn? I Poltergeist?
Jeg troede ellers jeg huskede den ret godt :gruble: “They’re heeeeere!” :slem:[/QUOTE]

Ja der er en dukke klovn på drengens værelse der bliver levende og hiver ham i benene. :slight_smile: Det værste er at jeg kan sgu få helt gåsehud når jeg tænker på netop “They´re heeeeeeere” EEEEEEEWWWWWWW :smiley:

Ah okay. Ja. Hm. Poltergeist er for mig bedst i starten. Efterhånden som alle effekterne dukker op (hvad er det med Spielberg og halvtopløste skeletter?), står jeg mere og mere af. Kommer til at grine… :pose: Så den sidste halvdel er langt mindre tydelig i hukommelsen end starten. Og det TV er nemlig det mest creepy!

the RING med joaquin phoenix

og the village… the village er SUPERfed :slight_smile:

[QUOTE=Battlestar;1147920]the RING med joaquin phoenix

og the village… the village er SUPERfed :)[/QUOTE]
Oh, det var The Village den hed!! Havde den i tankerne, men kunne simpelthen ikke komme på navnet.
Den er virkelig god, ja. :smiley:

Jeg er ikke sikker på om det er horror eller thriller… grænserne er nogen gange flydende

Case 39. (Hvad er DU bange for?)

//youtu.be/Ok-5lWGBQr8

The Butterfly Effect (Selv om du kunne gå tilbage og rette dine fejl, ville du bare starte en ny kædereaktion af hændelser)

//youtu.be/B8_dgqfPXFg

Pulse (for alle os der sidder på nettet er perspektivet ret uhyggeligt - lidt en idé der minder om den i Poltergeist)

//youtu.be/eptlp7OwwXc

Klovne er det klammeste der findes på jorden. Ville hellere smides ind i et rum med 900 kæmpe edderkopper mens arachnophobia kører på skærmen end at jeg vil se noget med en klovn.
Kæft jeg hader dem… Har heller aldrig set mere en 10 min af IT. Eller andre klovne film… Fyfor… I scary movie da klovnen kom frem. Var jeg nød til at gå haha

Apropos film. Så kan jeg godt lide White Noise.

Eksorsisten - gammel film, men utroligt godt lavet:yikes:

Hvis vi er tilbage til ældre film: Så er Midsommer da en klassiker :slight_smile:

DOH… jeg mente Mørkeleg :smiley: Det var den jeg tænkte på haha

Disturbia

Den har jeg aldrig hørt om…i øvrigt lige en bi ting, men hvorfor bagerkattefremvisning :wink:

Pga en uheldig formulering engang.
“Bor sammen med mike der læser til bager sammen med Hector og Fellini”…
Nu læser han sådan set ikke til bager og jeg udstiller ikke drengene så har overvejet at få det fjernett, tilnavnet.