Billeder uden katte 2023

Første skridt til fibernet, nu mangler vi bare det også bliver gravet ned i vejen, så vi kan kobles på :venter:

9 Synes om

:confounded: :cry: imellem lurerne igår fik jeg stille juletræet tømt og fik den også smidt ud, da jeg fik den igemmem treasse døren tabte den max. 20 nåle. Men jeg tabte/ gled ud af hænder på mig, kugle hang på en af de nederste grene.
Og faldt kun ned på gulvtæppe, men om den også ramte juletræs tappet ved jeg ikke, en af de helt gamle kugler, hvor er jeg så led ved det, den havde sådan en flot lyserød farve som bare var flot til jul.


Med venlig hilsen

5 Synes om

Jeg føler med dig. Jeg har selv julepynt der er meget gammelt. Noget af det er mindst 100 år gammelt og noget af det fra min egen barndom. Jeg havde et lille glassølvhjerte, som jeg kan huske hang på træet da jeg var barn. Det fik min datter som sit personlige julepynt, da hun blev født. Alle mine tre børn har fået deres eget personlige julepynt. Det hjerte gik i stykker et år, hvor juletræet væltede. Jeg er stadig ked af det, når jeg tænker på det og den dag i dag kigger jeg stadig efter et mage til, når jeg falder over gammelt julepynt.

5 Synes om

Sikke en smuk tank og give dine børn, en personligt stykke julepynt :smiling_face_with_tear:, kan godt forstår du kigger efter det, har en ting mere på juletræet der næsten er så skrøbeligt det er svært og få på, har endnu ikke pakket det ned, tager lige billed, når jeg kan kommet til, det har jeg ikke set nogle steder

Med venlig hilsen

1 Synes om

Det her kommer fra min mormor og bedstefar hjem, eller morbror havde det men spurgt morbror her for nogle år siden om det skulle på juletræet, da han altid er her til jul. Har aldrig set det nogle steder, det skal side lige på den gren hvor stjerne sidder, der de tre her og samme lukker de om grenen, om de er smukke ved jeg ikke, men jeg er så betaget af det, de er så skrøbelige det er vel bare lavet af sølvpapir. På en måde er det vel ikke noget traditionel pynt, også alligevel, jeg forbinder det med julerosen. Skulle jeg nogen siden finde det, er jeg ikke itvivl om jeg skal have det købt. Kunne fornemme morbror blev glad ved jeg spurgt om det kunne komme på juletræet.
Kan bedst beskrive det sådan den glimmer kvastcer sat på en stykke meget tynd ståltråd. Stukket igemme de to stukker sølvpapir. Og lavet løkke som er den der skal igemmem / over grenen


Med venlig hilsen

8 Synes om

Hvor er de fine. Kan godt forstå du passer godt på dem :blush:

3 Synes om

fandt dette link i dag, skide irreterende jeg ikke har set den tidligere for muldvarpen er udsolgt

https://www.kaethe-wohlfahrt.com/kinderlieblinge/der-kleine-maulwurf-krtek/

4 Synes om

Det var dog en dejligt side du fandt der :blush:, men en grimmer side til min sparegris :hmpf:.
meget øv din muldvarp den var udsolgt jeh :kryds: for den kommer igen :smil:
Tak for din deling af siden :tak:
Med venlig hilsen

1 Synes om

Hvilken muldvarpm er udsogt - jeg kan da spotte flere forskellige der så vidt jeg kan se kan købes?

1 Synes om

Dagens kup i en af de der genbrugs butikker, hvor folk sælger deres brugte ting, der var halv pris på standen, så jeg fik købt et af mine favorit spil til min nevø og niece :smiley:

10 Synes om

Den forside er der en glas kugle i muldvarp, den kan man ikke købe længer, den er den jeg gætter på @Jeanette gerne ville have , men jeg gætter kun @Eva

Med venlig hilsen

3 Synes om

OK, den havde jeg ikke set, men nøgleringe og plysfigurer havde jeg fået øje på :hoho:

4 Synes om

ja der er flere af muldvarpen, men den er udsolgt som glasophæng til juletræet.

3 Synes om

Står i terrasse døren og taler i telefon, og så kommer denne gåede og går tværs igennem køkkenhaven og ned i marken, max 10 meter fra mig

Med venlig hilsen

12 Synes om

Min nye opvaskemaskine :crazy_face:

17 Synes om

Hvor har du den fra - logoet altså, ikke opvaskemaskinen…? :grin: :sunglasses:

1 Synes om

Det kan jeg ikke huske, har haft det liggende længe … men jeg har et mere (dog ikke det samme), hvis du mangler …

5 Synes om

Who - me…?? Ondsindede rygter! :unamused:

PS. Det kan ikke afvises… :grin: :+1:

Det er en selv-henter …:wink:

Det er vel også ved at være at par dage siden jeg har været i Spjellerup (og ikke mindst, så har jeg ikke hilst på hverken Æseldyret eller Odd Ear… :thinking:) :sunglasses:

2 Synes om