Ej … nu har jeg lige læst instruktionerne der følger med, de bliver besværlige at efterleve …
Maskinen står i hoftehøjde … bør jeg være bekymret?
P*s!
… alle de regler …
Ej … nu har jeg lige læst instruktionerne der følger med, de bliver besværlige at efterleve …
Maskinen står i hoftehøjde … bør jeg være bekymret?
P*s!
… alle de regler …
I brugsanvisningen til min vaskemaskine står der, at man ikke må vaske kæledyr i maskinen Det må du nok heller ikke i din opvaskemaskine - bare for en ordens skyld.
Ved ikke om nogle kan mindes den reklame med miele opvaskemaskine og en tre hjule rød cykel.
Jeg var på weekend besøg hos en skole veninde, de havde lige fået sådan en opvaskemaskine, børnene legede på byggegrunden overfor treassen, lige over middag kom der en kæmpe torden skylle, og til aften sad vi på treassen og spiste og snakkede, med nogle af deres venner, og det blev langt ude på aftenen, til sidst var det bare veninden og mig, vi skulle lige have ryddet op på det sidste, og børnenes legetøj, inden vi ville se dyner.
I har et gæt på hvad hendes mand tog ud af opvaskemaskinen, næste morgen da han ville tømme den .
Reklamen holdt, den kunne hvad den lovede
Med venlig hilsen
Ups!
Afstressende og meditations dødsmetal med Undergang. Starter med .”Rødt død kød” og “ufrivillig donation af vitale organer”
Var mere brugt end jeg selv observeret, da vi var i bilka op til jul, jeg så slet ikke julepynt der var sat ned, men det gjorde min søskende, og var ikke i tvivl om det lige var mig, og til 2 kr, blev de to her købt, det kom i den samlede vogn, men jeg registreret det ikke. Og de var så forlagt i bilen ind til jeg fik dem i går
Med venlig hilsen
De er virkelig søde
De er mega søde
Lige ude foran min dør ser det sådan ud lige nu. I går og i forgårs var det en forhindringsbane. Nu er det også en labyrint. Det er … “spændende” at bevæge sig igennem alt det når man er dårligt gående. Især om morgenen, når det stadig er mørkt. Og især når de der træplader er fyldt med rim, som de var i går morges. De bliver ret glatte, kan jeg afsløre. Forhåbentlig bliver de snart færdige, så jeg kan bevæge mig udenfor igen, uden at risikere liv og lemmer
Mit liv er rock’n’roll, fodbold og katte. I aften er det rock segmentet der kommer til sin ret i Vega og “When Copenhell freezes over” . Første band Plaguemace, fem friske fyre fra Horsens med flot hår
Jeg er vild med deres discokugle på billede 2.
Jeg har ingen idé om hvor jeg skulle hænge den…men sådan en vil jeg også have
Øhm… Hvad er det?
Jeg forventede en hjort, men det var det så ikke
Det er en rådyr , tro ikke vi har hjorte i området, ihvertfald ikke til jeg har observeret
Med venlig hilsen
Med hjort mener jeg rådyr osv
Mit hoved havde vent den forkert. Jeg troede det hvide var hovedet
Madkamp…bukken er liiidt emsig
Stakkels druknede mus.
I det mindste er han/hun ikke blevet overanstrengt, da han/hun er tør under sadlen.
Nej, det blev kun til et par korte traveture, så ingen fysisk overanstrengelse. Mentalt var det lidt værre Han er stadig ved at lære at være på tur uden andre heste og når der så kom kraftig regn og hagl oveni, gav det så rigeligt dagens mentaltræning
Normalt kan jeg blive lidt irriteret over at nogle mennesker tror jeg kun interesserer mig for katte og katteting , men jeg er nu glad for den bordkalender jeg fik i julegave af den amerikanske del af familien. Et kattebillede per dag og en kort tekst om enten katten(e) på billedet eller katte generelt.
Sikken en dejlig gave