Billeder uden katte 2023

Kontaktede skraldemanden dem selv?

Det er sket her hos mig … jeg var ikke hjemme og Tonni arbejdede på at samle en gæsteseng for mig, på 1. salen.
De kan have banket på, men Tonni har ikke hørt noget … han opdagede bare en gul seddel i forruden, da han var ude at trække vejret ( ) på et tidspunkt …

5 Synes om

Det har han da gjort godt :persevere:
Men nu er en rød bil jo heller ikke sådan at få øje på :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 Synes om

Det kan der godt nok ikke siges meget pænt om :open_mouth:

Men i det mindste lagde de en seddel - det er ikke en selvfølge :s:

2 Synes om

Du har aldrig været her hos mig … det er nok svært at liste væk fra sådan en ulykke, på en blind vej i en lille flække på landet …

3 Synes om

Men derfor er det desværre ikke en selvfølge at folk i det mindste lægger en seddel. Det der med anstændig opførsel ligger ikke alle lige meget i længere …

Min nabo kom den anden dag på cykel op til et t-kryds her i byen, hvor en stor stationcar så kører så tæt op ad hende at hun vælter … idioten valgte bare at køre derfra trods flere forsøgte at stoppe ham og flere vidner fortalte at han havde øjenkontakt med hende, så han vidste det godt!
Nu er byen her så heller ikke større, end et par vidner vidste, hvem han var - og kunne billededokumentere en lang fin ridse i hans fine bil …
Men det var da bestemt ikke han intention at skulle stå til ansvar for det, hvis han kunne være blevet fri! :dohdoh:

3 Synes om

Hvis det nu var blevet den grønne bil jeg sagde det skulle være, så var det nok ikke sket :woman_shrugging:t3::joy:

4 Synes om

Men Emma synes min bil er sejest, uanset …

3 Synes om


Langearme.dk :hot_face:

13 Synes om

Føler med dig!

1 Synes om

Hvad skal I? Lave terrase?

Vi samler til huse :wink:
Vi vil gerne have lagt sten i et stykke bagved også. Men at lægge nye sten i forlængelse af gamle ser tåbeligt ud.
Så vi får af og til en sjat brugte, de leveres typisk i løsvægt, og dem stabler jeg så på paller.
Pt. mangler vi ca 60 m2 før vi lægger dem :slightly_smiling_face:

7 Synes om

9 Synes om

Den er så smuk

2 Synes om

Tidlig fødselsdagsfejring for mig i går (det er først i dag), hos @Enki :star_struck::hibiscus:
(Min yndlingsfarve er lilla - det havde hun gjort godt. :purple_heart:)





18 Synes om

Tillykke med fødselsdagen

1 Synes om

Jamen, tillykke - og f****ck den kage ser :savle: ud… :jubiii:

5 Synes om

Vi havde købt en bærlagkage fra lagkagehuset, og den var lækker. Ikke La Glace lækker, men mindre kan også gøre det, og unægtelig også en anden pris. :tihi: Jeg nød hver en bid.

7 Synes om

Tillykke :denmark:

1 Synes om

Sikke en himmel :heart:

13 Synes om