Jeg synes typisk at de heste der er “blevet trætte af at gå til ridning” kan overkomme den “træthed” hvis de lander hos et menneske der gider lytte til dem og ser ridning som et samspil mellem hest og menneske frem for en slåskamp. Så tillykke med at din nye hest allerede føler at du er en derer villig til at lytte til hvad han har at byde ind med
Jeg har købt en Too good to go i dag for hele 19,- og jeg skal love for jeg fik jackpot. Så nu er der masser af brød og kager til hele familien det næste lange stykke tid
Tak, Nina!
Han er primært anskaffet som playmate og støttepædagog til Gunnar, så ridning er ren bonus.
Har så haft vores fantastiske osteopat & KST-behandler på ham - bla. 4 skæve ryghvilvler og en totalt låst hals har nok heller øget motivationen…
Hvad har du gjort ved den, siden den mangler halen?
Hvis I kommer i nærheden af Roskilde-egnen, så har jeg en del. Det var gårdkattens primære spise og de andre to er ikke super fans. Bevares, der spises da lidt, men jeg smider en stor mængde ud, fordi de ikke vil have det. Det kan holde sig til august 2024 mener jeg og jeg sælger gerne for 5kr dåsen. Der er kun de orange for det var de eneste hun spiste.
Tak for buddet, men jeg bor i Nordvestjylland
Det kunne jeg måske godt være interesseret i, især efter d 1
Nej det kan da vist få de fleste heste til at sige nej tak til ridning! Godt han er landet hos dig som luksus legekammerat til Gunner
Du siger bare til, også ift hvor mange du vil have. Jeg købte jo godt ind til min søde gårdmis, men desværre blev hun alvorligt syg med kræft kort efter, så jeg har mange.
Ved ikke hvor halen er , men der er også yders sjældent jeg ser dem med hale, i beimis tid, blev der dagligt leveret en eller de gode dage to inden for, og jeg satte dem, jo ud igen,
Eller jo, de sidst år har jeg set dem med haler, vi har to slags, det er jeg mere imponeret over, eller tro vi har tog slags, der er godt nok meget forskel i farver af dem
Med venlig hilsen
Lidt aftenstemning (og mere hestespam… ) - taget indenfor samme minut, men vinklen i forhold til solen ændrer en del på lyset…
Åh sikke dejlige billeder af dine smukke hestec
Jeg er et smut på “min” ø for at fejre nogle familiefødselsdage i denne uge.
Her til aften var min ene søster og jeg ude at gå tur og så ud over hende her, to store flotte bukke, et par harer og et utal af fugle og flagermus
Min viden om svampe er minimal, så derfor spørger jeg:
Hvad er det her for en fætter?
I vores have, 03.08.2023
Så vidt jeg kan se, er der 2 forskellige arter på billedet - evt. 3, men de bagerste kan godt ligne unge eksemplarer af den forreste…?
Præcis hvilke kan jeg ikke afgøre ud fra billederne, den store kunne være en skællet champignon-art, men det kræver flere kendetegn at afgøre.
Prøv evt. at smide billeder ind i en genkendelses-app, som f.eks Svampeatlas?
Har prøvet Svampeatlas, men kan ikke få det til at virke…
Har du prøvet med de eksisterende billeder - for det kan jeg nemlig ikke få til at virke, tager jeg derimod billeder direkte i appen, synes jeg den fungerer OK?