Så der skal børnebørnene hænge fremover - kan da godt se et vist perspektiv i den opfindelse…
Hvor er den flot
Så skulle vi vist have sat den længere op, men glmrende ide, til når de er umulige, måske de andre katteknager kan bruges til formålet
Så fint
Men altså det arsenal af spande alle skal have stående…hvorfor har man ikke kunnet finde ud af central sortering som de gør i Norge
Vil selv - så kan selv!
Flise hevet op, hul gravet og fyldt op med geus i bunden og så stolpebeton, stolpespyd i hullet …
Dernæst er der målt ud på flisen og frem med vinkelsliber med diamantklingen, skære skære skære … rette sandet til og flise på igen!
Stolpen er bare lige for billedets skyld:)
Det kunne min far ikke havet gjort pænere, så hvorfor bede om hjælp, når man kan selv!
Nu skal træværket på huset, stolpe og lægter males mens det er godt vejr, og så kan jeg bygge op bagefter
Det er klart nemmest at få grundet og malet mens det endnu ikke er bygget
Selvfølgelig skal ender osv males bagefter, men det er også noget mere overkommeligt projekt til sidst
For første gang har jeg været med til at fejre 6.juli i Fredericia.
Jeg var på besøg hos en god veninde, og sammen tog vi onsdag til fakkeloptog, hvor flere Musikkorps deltog. Det var en rigtig flot oplevelse og dejlig musik
Torsdag morgen stod vi tidligt op og gik på volden til kanonsalut - virkelig værd at opleve! Herefter var der morgenmad til alle i Tøjhuset, og da vi var færdige med at spise, passede det med, at @PiaB kom Sammen oplevede vi optog gennem byen og gik selv med. Lidt uheldige var vi med vejret, men vi tørrede da igen
Her kommer lidt billeder fra nogle super hyggelige dage i fin historisk kontekst
Fakkeloptog
Fredericia vandtårn på volden
Slesvigske Musikkorps
6.juli Garden
Dragoner
Når Agatha ligger og triller rundt på bordet, og ruller ud over kanten
Heldigvis nåede jeg at flytte til siden og gribe fat i computeren, så den ikke røg på gulvet
En af dem, der ikke ved, hvad den skal stille op med sig selv, nu når ALDI lukker?
Der findes dog stadig en del ALDI’er rundt omkring, så I kan nå at opbygge et lager
Vi havde besøg af vennepar i går, de havde været i flere butikker uden at finde den, indrømmer jeg har ikke kigget her i Struer
Lige præcis!
Vi har i vores lokalområde 3 ALDI’er. I vores by og i Skive er butikken helt nedlagt, i Thisted er der stadig åbent men ingen Topic. Jeg har spurgt, om de får det hjem, og det gør de desværre ikke. Istedet har de udskiftet Topic med Schnucki, som der er sukker i (og som mine forældres kat ikke vil spise…). Ifølge ekspedienten kommer der ikke mere Topic, når det nuværende tilgængelige er solgt
Derfor blev jeg så glad, da jeg fandt et restparti i Viborg
Årh det er nok den sødeste og lækreste musefanger jeg længe har set
Det ser ud til der er harmoni imellem dem
Der er i hvert fald kommet en god balance i flokken - Pinno er på ingen måde konfronterende, men tager ikke noget p*s fra nogen - og det er præcis hvad G har brug for, han er seriøst ikke ledermateriale…!
Og så kan gamle Tjutte overraskende nok li’ ham - hidtil er den ære kun overgået Bimse og efterfølgende Gunnar…
Så kom jeg på ryggen af ham for første gang - han var efter sigende ellers blevet lidt træt af det der med at gå til ridning, men han virkede faktisk tilpas i dag…