Billeder uden katte 2023

Jeg har det også på samme måde.
Jeg bliver vældig irriteret over,at folk tror jeg kun kan tale kat.

3 Synes om

Det er jeg heldigvis ikke udsat for - jeg mener, alle ved jo at jeg også taler om heste… :innocent: :sunglasses: :see_no_evil:

9 Synes om

Min makker på studiet siger nærmest som det første, hvis vi mødes med nye undervisere… “i skal ikke spørge hende om kat! Hun stopper aldrig igen” :smile:
Jeg har endnu ikke fundet ud af om det er en fornærmelse eller et kompliment :sunglasses::smile:

12 Synes om

Den smukkeste solopgang over Nørrebro og Riget :heart:

20 Synes om

Her i Fredericia sner det her til morgen :smiley:

5 Synes om

Jeg er også vågnet op til sne :uha:
(Midtjylland)

10 Synes om

Her er der sne, elsker det :slight_smile:
Baghave.

Forhave.

8 Synes om

Vi fik bare et tyndt lag i nat - og det er heldigvis væk igen :hoho:

4 Synes om

I Struer er der heldigvis ingen sne, men solskin og blå himmel.

9 Synes om

Her hos mig er folk endnu ikke gået på rov i Aldi, for ingen ved, hvad der skal ske med den. Derfor ser lageret af Topis således ud, og der er masser bagved rækkerne også.


8 Synes om

Jeg har købt et Lot fingerringe på Instagram, til 125 kr.
Jeg der stort set aldrig går med smykker :tihi:
Nogle er skrammel, andre er uægte men pæne og så er der både stemplede sølvringe og to ringe jeg er ret sikker på er af sølv … selv om stemplet mangler …

Nr.1 Uægte ringe
Nr.2 Uægte ringe med ægte sten
Nr.3 Ringe lavet i ben
Nr.4 Stemplede sølvringe
Nr.5 Ringe jeg er sikker på er sølv, men uden stempel

De tre ringe er nogenlunde samme stil, den yderst til højre skriger til himlen at være skrammel, den i midten er den der ikke er stemplet (men er håndlavet og så fin, at jeg er næsten sikker på den er sølv) og så er den yderst til venstre stemplet sølv …

Der bliver noget for pigerne at pynte sig med, når de er gamle nok til at lege med smykker … :ring:

8 Synes om

Den nummer 4 sort / hvid, har jeg en fætters datter der lige har købt den, til 850 kr og ifølge studie kammerater og kusine på samme alder var det en kup.

Tro du har lavet en god handel der :smil:
Jeg går næsten aldrig med ringe, men de jeg syndes er pæneste er vist de uden værdier :tihi:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Den har jeg faktisk sat på min lillefinger (en del af ringene er ret små i diameter) og har døbt den ‘‘Kodakringen’’ :smiling_face_with_three_hearts:

Mine yndlings …

Noget af en ‘‘statementring’’ :tihi:

9 Synes om

Når man ingen have har, men har en kat der gerne spiser planter/blomster, og man fik lyst til en af sine yndlingsblomster, vintergæk, så må den jo komme i beskyttet omgivelser. :tihi:

20 Synes om

Fredagsrock i Gimle med Kellermensch :guitar: :guitar:



10 Synes om

Den er guld med grønne sten er fantastisk :heart_eyes:

2 Synes om

Denne?

5 Synes om

Vi holdte valentines i går og gaven fra Emma fik mig til at fælde en tåre eller to :smiling_face_with_tear:.

Nogle af jer kan måske huske at jeg havde en kat der hed Bumle og som blev aflivet tilbage i 2018.

Seks dage før hvad der ville have været hans 7 års fødselsdag fandt vi ud af at vi ventede Emma og præcis 1 år efter hans død blev Emma født.

Perioden hvor jeg var gravid med Emma er den værste i mit liv og den gang når jeg var aller længst nede bildte jeg mig selv ind at Bumle havde sendt Emma til os for at sige det hele nok skulle blive OK. og han stadig var hos os ( ved godt det er fjollet :see_no_evil:)

Jeg savner det skøre bæst og ville ønske at han var her sammen med Emma :brist:

14 Synes om

:kram:

1 Synes om

Sikke en smuk gave fra Emma :smiling_face_with_tear:

Jeg kan slet ikke se det fjollet, men kan få meget følge din tanke

:kram:

3 Synes om