Billeder uden katte 2023

@Dorte_Birkedal det gør vi :heart:

1 Synes om

Sådan kan en sturdie også bruges, når en femte soveplads skal frembringes i camperen

11 Synes om

Der er redt op til første nat i ‘‘ny’’ seng i et nyt soveværelse :ok:
Jeg har ikke fået købt lagener i den rigtige størrelse, så bruger bare et af mine store lagener til den gamle seng (det dækker også hele sengen), med masser af små huller efter katteklør … det føles så velkendt og hjemligt :tihi:

17 Synes om

Klædt i nitter fra top til tå. Stormruler er total oldschool. Det bliver en tung aften i Amager Bio :guitar:

10 Synes om

God fornøjelse, en af mine veninder er på vej der ind. :rock:

4 Synes om

Så sidder man her og er på vagt, da min egen tlf. ringer. Det er min søde nabo, som er taget på påskeferie. Hun har lige fået at vide, at hun har modtaget en buket blomster. Om ikke jeg gerne vil have den, så den ikke går til spilde? Jo tak, det vil jeg da gerne og ganske rigtigt, står der en fin buket blomster foran hendes dør. Nu står den her på mit bord og Vaffel synes den dufter godt.
Tak søde nabo :hjerte:

17 Synes om

Ikke vores heste, men denne lille video her, af den bette fyr :blush:
1 min

https://youtube.com/shorts/gthXJIx109w?feature=share

Med venlig hilsen

3 Synes om

Roger Waters i Royal Arena :guitar:

10 Synes om

Jeg har købt en billet til min mand i julegave, og havde helt glemt at printe den. Så godt jeg lige så dit opslag så jeg fik printet biletten. Og manden min glæder sig. Så håber det er var en super god koncert.

2 Synes om

Han kan godt glæde sig. Det sidder lige i skabet :smile:

2 Synes om

Oplevede hans The Wall i Parken - hvis det tangerer er jeg nok lidt misundelig… :+1::metal:

1 Synes om

Datteren har fødselsdag i dag, så vi tog en tur i Aqua i Silkeborg. Skøn tur og så blev der også pudset vinduer :fish:

11 Synes om

Tillykke :flag: med din datter @solveig :smil:

Tillykke til og med din datter :flag:

Tillykke med din datter :flag:

:ups: Ved ikke hvad jeg havde regnet med, når vi både tog på Bagagerumsmarked og kreamesse, men det blev til mere end forventet :sweat_smile:

Tasken er lavet til en projekt taske med lommer til strikkepinde, hæklenåle og hvad man ellers ville have brug for ud af en gammel læderjakke, jeg er virkelig imponeret over, hvor stort et arbejde der er lagt i, for at tage det med på marked og sælge :uha:

12 Synes om

Åh sikke en bord :smiling_face_with_three_hearts: med indhold

Med venlig hilsen

2 Synes om

Hvad måtte du give for tasken?

Jeg har et bud på en samlet pris for det på bordet, men skal nok lade være med at sige det højt…

1 Synes om

125 kr, hvilket jeg må indrømme var et godt stykke under, hvad jeg havde forventet!

Jeg tror derudover også at én af dem jeg handlede ved på messen var ved at sælge ud fra en lukket butik eller lign. strikkepinde og garn kostede langt under, hvad jeg skulle have været af med andre steder, hendes stand var sjovt nok også voldsomt populær :tihi:

Både bogen og posen med hjerter fulgte også gratis med nogle køb, selvom lige de sælgere i forvejen var i den billige ende med deres ting :uha:

5 Synes om

Den der orange i flere farver, nøgle garn, den har jeg drømt om flere gange i dag, hvilket dlags garn er det, og er det nogle fra en, man kan købe på nette

Med venlig hilsen

1 Synes om