Billeder uden katte 2023

Torsdag var denne her flotte kok i haven, det var ikke gået i beimis tid, den var blevet jaget langt væk :smirk_cat:,

Taget igennem vinduet
I dag jeg lige havde døren åbnet 5 min, sad denne edder koppe bamse på inder siden, af døren, men fik nu en pænt skub ud igen. Lige til den store side :uha:

Med venlig hilsen

6 Synes om

Jeps, det var Daniela, men vidste du vel

Ja helt sikker og jeg er meget glad

3 Synes om

Så er der bagt fødselsdagskringle til kolleger og familie :savle:

12 Synes om

Stort tillykke :flag: med fødselsdagen @solveig
Håber dagen har været god :smil:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Tak skal du ha’, men det er nu først min fødselsdag i morgen. I dag var jeg forbi kontoret med kringlen og jeg fik min fødselsdagsgave fra mine kolleger: Et Citygavekort på 500,- I morgen skal jeg spise brunch sammen med min datter og på lørdag kommer hele familien og spiser flæskesteg og lagkage :smil:

9 Synes om

Tillykke med fødselsdagen :flag:

Tillykke :flag:, Solveig. :thumbup:

Tillykke med dagen Solveig :flag:

:puuuuust: :tillykke: :puuuuust:

:tillykke: med fødselsdagen @Solveig :flag:

Jeg har gjort noget lidt vildt idag :rolleyes:

Jeg havde tænkt at jeg bare ville sende det med posten til Toftild, men der er næsten 200g! Så det er lige lagt til side til næste gang jeg skal til Århus.

18 Synes om

Og hvordan føles det så? Lettere? :slight_smile: 1/2 meter er ikke så lidt :uha:

4 Synes om

Det er SKØNT! :grinning:
Jeg gjorde det samme for fire år siden og nød det også dengang. Ved ikke helt om jeg skal gå efter en tredje omgang igen om fire år, eller om jeg skal satse på at holde det kortere i en periode…

5 Synes om

Ingen overspringshandlinger i denne weekend. Social Decline er godt igang med at rive Templet, Lyngby ned :guitar:

14 Synes om

Templet er så fedt et spillested, vild med at det er så småt. Selv om det bliver voldsomt varm når der er godt gang i den. Har bl.a. set Volbeat der, lige da de brød igennem.

2 Synes om

@Enki ingen problem at holde varmen

1 Synes om

Nej det ville også undre mig. Under Volbeat var der så varmt at det drev ned af væggene. :hoho:

3 Synes om

Blod, glasskår og moshpit :smiley:

Og alle er ok og glade

8 Synes om

En hård koncert uge begynder i aften med Evil Invaders og Warbringer.
Tirsdag Cannibal Corpse
Torsdag Nile
Lørdag Hatesphere
Søndag WASP

Det forpligter at have givet sit liv til Rock’n’Roll :guitar:

14 Synes om

Så du skal en tur på Gimle torsdag, så ses vi, jeg står i entreen og scanner billetter :wink::metal::metal::metal:

3 Synes om