Mangler der et billede, eller har du skrevet i en forkert tråd? ![]()
Ja havde glemt den
Vi har gjort en god handel i dag. ![]()
Ny brugte sofaer. Sæbebehandlet egetræsstel med hynder af kraftig læder.
Det bedste ved dem er frihøjden… tænk på, hvor let det er at fiske legetøj ud derunder ![]()
Denne designer der har fremstillet denne design på sofaer, har nok haft kat til og hjælpe sig i arbejdet ![]()
Det er nemlig rigtig godt, at man kan komme ind under den. Også med en støvsuger, når det nu skal være
min sofa er samme type, om end jeres hynder nok ser lidt bedre ud.
Nej, der er in´gen kat på billedet, men der har i den grad været en - fremmed - kat involveret i dette…
Dette er heldigvis kun frembragt af bløer, ingen tænder var involveret.
God bedring ![]()
En fremmed der kom indenfor ind hegning?
Hvordan tager Stine og Mister det
Jeg har læst det en anden sted ![]()
Ja, den var inde da jeg stod op i morges.
Stine og Mister tog det okay, også selvom den hvæsede pænt af dem igennem havedøren.
Ja ja, der skal ikke altid alverden til at begejstre mig men…
Mit nye tørrestativ er simpelthen genialt til små mennesker!
Det kan justeres i begge ender, så snorene passer i højden og stadig er stramme. ![]()
Det er bare rart når praktiske hverdagsting fungere optimalt. ![]()
Vi tog en anden rute til Tjekkiet og fande en lille biks der solgte kurve, kunne ikke lige vælge hvilken vi skulle have, så købte begge til den nette sum af 270kr
Her ses den gamle vi har, som ofte er et nr for lille
Hvor var det heldig i lige tog en anden rute ![]()
Er du gal de er fine! ![]()
Ja og kraftig i kvaliteten, tror den gamle er 10 år og den er stadig som ny på trods af den er brugt meget og kattene også bruger den, både til at sove i og har også hvst klør i den, når vi er afsted i camperen
Vi fik også billeder… underligt at en misfarvet (grå og sort) himmel) kan blive så smuk gennem et billed
Kan vist også i ses morgen
Jeg skal ud at kigge i aften.
Katho, hvad tid tog du dine billeder?