Billeder uden katte 2024

Jeg har en bruger derinde og ligger ofte haren op :slight_smile:

1 Synes om

Strømpegarn hører åbenbart i kategorien af ting, der er gode at gnaske i :dokdok:

Den korte ende var et par cm længere, inden Masso puttede sig sødt og uskyldig ved siden af det :venter: Nå i det mindste er største delen uld og stykket han har indtaget kortere end når de finder nogle af mine hår på gulvet og gnaske i…

8 Synes om

Når jeg hækler herhjemme, så holder jeg altid garnet tæt på mig, for kattene elsker at gnaske i det og det bliver lidt træls med alle de samlinger, samt vådt garn er bare klamt at hækle med :lol:

5 Synes om

Jeg har været så forvænt, at det ikke plejer at være et problem, det er sket så få gange at en af kattene er gået i det, at jeg ikke tænkte det kunne være et problem at tage en blunder lige ved siden af :tihi:

5 Synes om

Var ude og se Ragnarok på Moesgaard igår. Det var virkelig godt og hold fast er show med lyd og lys. Der var vand på scenen og det var en stor del af showet. Og en masse akrobatik hvor de var oppe i højden.
Musikken var lavet af sangeren Myrkur.
Jeg ville gerne anbefale det, men det er sidste aften i aften :slightly_smiling_face:

13 Synes om

Vi så det onsdag og mine unger var helt opslugt af det. De snakker stadig meget om det…min dreng på 10 sagde ikke et ord imens mens min datter på 8 stillede spørgsmål, for det er også sejt at de går på line og laver akrobatik i vandet og i luften…

Det var virkelig en god oplevelse, men jeg tror ikke der er mange flere billetter tilbage

5 Synes om

Jeg tror at der er nogle få til i aften.

Næste forestilling er Snedronningen, den skal jeg også se.

4 Synes om

Det vil jeg også… tror den er i kbh næste år, for den kommer jo først til århus i 26

2 Synes om

Og deres kyllinger

13 Synes om

Stine og Mister har haft sendt mig i LIDL

Jeg synes det var på tide med et kyt kradsetræ, og eftersom Stine skal bruge en masse penge på sine tænder i denne måned, så må de “nøjes” med et billigere træ…

11 Synes om

Tillykke til to heldige katte med det flotte træ :thumbup:

4 Synes om

Min hest er flyttet idag. Jeg fangede det her skud af ham da han hilste på en af hans nye samboer hen over hegnet :star_struck:

23 Synes om

Hold nu op en hals, han kan præstere - er du sikker på der ikke gemmer sig noget OX i ham…? :heart_eyes:

1 Synes om

Ejendommen tættest på vores blev solgt for 2 år siden, tidligere ejer holdt haven på op mod 2 HA snorlige, incl. græs arealerne der blev slået mindst en gang om ugen.
Nye ejere har en lidt anden tilgang - i dag ser meget af den tidligere græsplæne sådan ud… :+1: :blossom: :butterfly:

12 Synes om

Ja, jeg tænker at det er ret usandsynligt at han har araberbold i årerne. Hans far er Welsh B med fuld stamtavle og hans mor var papirløs oldenborg.
Lad os bare sige at bortset fra højden, er det hans far der har slået mest igennem på udseendet :grin:

5 Synes om

Jeg synes så ofte Welsh har araberpræg - både på hovedform og overlinje

2 Synes om

Helt enig! Og især de “små” welsh kan være meget ædle i deres udtryk
Her er et ældre billede af farmand:

10 Synes om

I går kom begge mine træer hjem :slight_smile:

Vi glæder os sindssygt til at de to brødre flytter ind :slight_smile:

Det lille træ, er til udestuen, og skal på sigt byttes ud :slight_smile:

Er mere spændt på om mit billede overlever? :sweat_smile:

Beklager rodet i vinduet, er i gang med at rydde det hjørne op

18 Synes om

Beklager mit hestespam. Jeg er bare så glad over at det går godt med Falcons flytning :sweat_smile:
Idag blev hegnet åbnet så de alle fire kunne gå sammen. Han har boet sammen med den store grå vallak for 5 år siden og de kunne tydeligvis godt huske hinanden :smiling_face_with_three_hearts:
Der blev hygget og kløet i 10-15 minutter i streg. :heart:

23 Synes om

Spam du bare løs, for hvor er det da hyggeligt at se den hesteglæde. :heart_eyes:

8 Synes om