Ja, det har været et par udfordrende år - sidste år for tørt, i år for vådt…
Vores er også wrappet - OG kørt ind!
Det var godt, for det bliver voldsomt regnvejr i nat, siger DMI.
Tryg har sendt mig en sms, hvor de advarer om et skybrud og anbefaler at jeg tjekker om mine tagrender er tilstoppede.
Det ved jeg de er, så behøver ikke tjekke …
Min søster har lige sendt mig dette gamle billede, hun fandt i en gruppe på Facebook
Det er børn fra min gamle folkeskole og ta-taaaa … her er jeg
Der er desværre ikke noget årstal, men jeg gætter på, jeg er 8-9 år på billedet.
Du logner en der har en fest… og hvor ser du sød ud, men jar du ikke en næsten mini klon i en af dine børnebørn
Jeg kan slet ikke huske det der, ved ikke hvad vi havde gang i … men jeg har altid været god til at fjolle
Marion, den yngste, hun ligner mig ret meget … nogen gange
Tak for deling
Sikke smukke billeder
Hold da helt op
Ej
Wow! Det varer vist heller ikke længe før det hele eksploderer her. Hører torden i det fjerne.
Her i Fredericia er der også lyden af torden og har den sidste times tid været ret mørkt i det
Der er ikke sjov og se
Det var ikke sjovt, men vi var heldige at det kun var pavillonen og parasollen, for de kunne lige så godt have smadret ruderne, men heldigvis ramte metalstativet de 20 cm træ mellem ruderne og parasollen træet mellem dør og rude.
Vi har fået 81,5 mm vand
To lidt sjov nat svæmer
Der var også en, en aften for lidt siden som jeg også fik billed af
Tilføjet
Tro jeg har fundet hvilken det er
Men kan det virkelig passe
Det lyder som en man skal holde sig fra
ville de være en god ide og oprette sig på den naturbasen og give billeder når man finder nogle lidt sjove dyr ?