Ja selvfølgelig
En lille fin hare er lige forbi.
Simba sad og sagde rrrrruh rrrrh rrrruh, så troede først det var Aslan, men det var den fine hare
Det ser da superfint ud
Fandt den lille lanterne i genbrug i dag, den står nu i vores kobber bålfad, syntes den er fed
I morgen må vi lige se hvordan vi får fadet dekoreret, så flisen lanternen står på bliver skjult
Ja, det er jo det, jeg gør
Hvor mange dage i træk går det mon an at bruge den
Ha ha, ja tak og især i dag. Jeg havde købt en gammel kommode, som jeg da liiiige kunne male. Det gjorde jeg i går og i dag virker kroppen ikke. Av.
Det ved kun du selv
Ældste sønnen og jeg tog ud at fiske kl 5 i morges. Det kan altså noget, det at stå ved en sø med en fiskestang og lytte til naturen mens solen står op og samtidig vende verdenssituationen med sin søn. Jeg er en heldig kartoffel
Jeg har købt sutsko. Jeg elsker dem. De er bløde og lune. Delle gnasker lidt i dem når hun vil have opmærksomhed. Jeg er fristet til at give dem googly eyes.
Den smed I da ud igen?
Nej da. Den blev brugt som madding til gedder. Dem fangede dog ingen af. Hvis vi havde fanget en gedde, var den blevet sat ud igen. Men skaller bruges til madding
Jeg ville helt bestemt sætte googly eyes på dem
Jeg er også meget fristet - skal bare finde nogle der er store nok
Vi fiskede også med levende agn, da jeg var barn - må sgu’ indrømme, jeg har fået det lidt stramt med det koncept efterfølgende…
Øjnene skal klart på
Jeg må på jagt efter googly eyes
I en tid hvor vi både har postkasse, e-mail og telefon havde det da været rart med en heads up om, hvornår de ville gå i gang, nu de ikke nåede det inden udgangen af uge 28 Men hey nu er de da i gang og vi får info om, hvornår der skal bores ind i huset, når de har det…
Og vi havde da heldigvis begge biler ude da de startede, det kunne have været kønt, hvis min havde holdt i garagen og jeg bare var ude og gå