Rød top er han. Rød plet i nakken er en ungfugl (kan være både hun og han). Ingen rød plet i hovedregionen er hun.
Tak så fik jeg det helt på plads ![]()
Er kravlet næsten op på toppen af et bjerg i dag
Hvis jeg vil helt op på en alpetop i dag, så kan jeg jo “bare” fortsætte opad ![]()
Det bliver ikke lige i dag - men måske, hvis vejret vil det, så i næste uge ![]()
Sidder i 1680 meters højde og spiser min madpakke …
jeg er gået de 340 meter i højden. Mangler lige 80 højdemeter mere, så går det endelig nedad
så selvom turene her bjergene ikke så lange, så gør højdeforskellen det dejligt hårdt og varmt ![]()
i morgen bliver det lidt højere, men der snyder jeg også og tager en lift op noget af vejen, så jeg kun skal gå den sidste vej helt op inden turen går ned ![]()
Fantastisk natur - hvor i verden befinder du dig…? ![]()
Schweiz?
Jeg er i Schweiz
låner min schweizerfamilies bjerg”hytte” oppe på det bjerg de kalder Stelserberg ![]()
Uanset hvor jeg går hen, så er det enten stejlt op eller stejlt ned ![]()
Det er befrielse at være oppe og ude i ingenting, sådan helt for alvor!
Mit lille hus i Hurup Thy virker nærmest som civilisation i større by i sammenligning med ![]()
Her er man altså bare i fred og ro!
Men man skal holde af kobjælder - hele dagen lang. Der går køer overalt heroppe, så rindende vand fra husets brøndboring og lyden af kobjælder er konstant baggrundslys her ![]()
Åh hvor spændende ![]()
Parasolfod ![]()
Åh du siger noget
![]()
Jeg ville ikke turde prøve at stikke en finger derned.
nå turde du ikke
jeg er også bange for det ville gøre lidt ondt
Feriebussen er hentet i dag og søndag morgen går turen til Bornholm, med stop i Kastrup for at samle de australske gæster op. Vi har selvfølgelig sørget for en passende velkomst til dem og har overtalt kongeparret til at lægge vejen forbi Rønne med kongeskibet på mandag ![]()
Det manglede da også bare …
Jeg ville forvente samme behandling 
Uhh… vi gav os selv en gave fordi laura ikke var hjemme…
Så det her er vores udsigt fra min seng…
Og vi har lige været på en 2 timers rundtur og i en løvestald
Lige 1 billed af en af dem vi hilste på
Og helt ærligt så koster det under 2000 for 1 overnating. Incl aftensmad og morgenmad… for 4 personer…
Der er ulvefodring klokken 20 og klap en smange 19.30… for os der bor her
Åh hvor fedt, sådan noget drømmer jeg også om. Hvor er I henne?
Rigtig god tur til dig/ jer ![]()
Hvor ser der spændende ud ![]()
Jeg spørger lige som @Enki hvor ![]()