Billeder uden katte 2024

Bagsiderne

Den der er istykker er den jeg tog hjemme fra min farmor og farfar, og har selv kommet til at ødelægge dem :see_no_evil:

2 Synes om

Men det er stadig minder

2 Synes om

Ja syndes gerne det man leder efter, er sjældent man kan finde det :smil:

Ja det er rigtigt, de fleste af dem jeg har set i genbrug har været fra 70’erne og de få fra 80’erne har været start 80’erne :smiley:

2009 er nok stadig for “nyt” til at det kan findes i genbrug…

Plus jeg er en nærig sønderjyde, så når jeg har fundet noget til 10-20 kr giver jeg ikke 50 kr for en platte :see_no_evil:

2 Synes om

Det er der :smiley:

Ja og du skal tænke på den generation der troligt købte alle platter, de er her ikke mere, så der ikke så mange der samler dem som der gjorde i 1995, bare for at nævne en års tal
Så der er ikke så mange der køber dem, der bliver produceret færre og des færre der er i omløb
Des mindre kommer der til salg igen

1 Synes om

Der var jo de der fragt fri dage på Vinted og det tog lidt overhånd :ups:
Men noget af det jeg købte, var jo til børnebørnene :innocent:
Emma og Marion er som så mange andre piger, helt vilde med Elsa og Anna og hele Frost-universet … og den begejstring deler de med deres mor :snydt:
Først købte jeg en Elsa-fleecedragt til Emma, med fletning, og Emma var lykkelig :star_struck:
Sørme, om ikke det lykkedes mig at finde en magen til i Marions størrelse og nu er der ikke et øje tørt i den lille familie …

13 Synes om

Udsigten fra terasse/køkkendøren lige nu…

17 Synes om

Det er ikke spor for tidligt at gå i gang med juleforberedelserne :julevindue: :tihi:

9 Synes om

har da lagt rullepølsen i fryseren…

7 Synes om

Jeg var lige ved st skrive, det måtte være en opfordring til @Jim - og hvem kommer mig i forkøbet?! :klappe:

8 Synes om

Kan de holde sig så længe…? :thinking: :smirk:

1 Synes om

Ork ja. Jeg spiser dem i hvert fald ikke. Jeg bliver rigelig mæt af lugten når jeg står og bager dem :blush:

6 Synes om

altså…den blev jo lige frosset i går

8 Synes om

Venus fra Milo er blevet halshugget!

Det vides ikke om det er nedrivningsholdet eller terrorgruppen “Hr. og Fru Løvehjerte” der står bag … :thinking:

8 Synes om

Pest Nord :face_with_symbols_over_mouth:

For at det ikke skal være løgn, så er der to kasser men de har brugt samme billede på begge OG så er de ikke sat foran min dør.
Så nu er de efterlyst i min facebookgruppe :woman_facepalming:

3 Synes om

Har de spillet fodbold med den? :scream:

Zooplus pakker dem også absurd tunge, så papkasserne ikke kan holde til transporten. Det er meningen postbudet skal kunne holde i de grønne bånd.

Vi har verdens bedste postnord bud og kan også risikere sådsn en pakke fra zooplus. Altid med de tunge varer.

Men fejllevering er i den grad et postnord problem i det her tilfælde. De må kunne dokumentere hvor budet har været, når billedet ikke er fra adressen

4 Synes om