Billeder uden katte 2024

Ja, og så med det vejr og en smuk solnedgang… Det var virkelig lækkert.

1 Synes om

Faldt lige over en retro klassiker hos den lokale gamepusher som jeg måtte købe.
Vækker det minder hos nogle ?

14 Synes om

Jep, vi unger havde den da jeg var barn, plus en del andre af samme slags :slight_smile:

3 Synes om

Århhhh total nostalgi :smile::clap:t2:

4 Synes om

Omkring 1980/1981 var det en mindst ligeså vigtig del af min skoletaske som skolebøgerne :heart:

7 Synes om

Absolut, jeg har faktisk stadigvæk mit fra den gang. Det er dog længe siden at jeg sidst har spillet på det.

Og til dem der ikke lige har spillet, men gerne vil prøve det igen, så kan man spille det online her.

3 Synes om

Ja min bror havde et,det var en kamp at få lov at låne.

3 Synes om

Vores underviser havde denne gang medbragt fotograf, der skal fange billedmateriale til bla. undervisningsbrug - ridningen er ikke noget at skrive hjem om, men se lige hvor glad min lille gider-ikke-gå- til-ridning-mere pony ser ud, og udsigten fra min ridebane fejler da egentlig heller ikke noget…

17 Synes om

Min mors dejlige dansk/svenske gårdhund Didi :heart:

17 Synes om

Der er netop kommet en mere på listen over bevaringsværdige dyr her på matriklen - mød Mulle (m/k), min nye ven som lige fik en hånd med de regnorme der forsøgte at stikke af… :see_no_evil: :heart_eyes:

18 Synes om

“Nogen” har slæbt en frø med ind i stuen … gad vide, hvordan den er kommet ind i katteindhegningen :thinking:

10 Synes om

Nok samme som "nogle " der også slæbt dem i her i sidste uge og weekend

3 Synes om

Det har de nu ingen problemer med her heller. Så sent som for et par dage siden sad der en stor en ude på min terrasse.

4 Synes om

Nu kan jeg ikke huske, hvor fintmasket din indhegning er … men her er det volierenet, så de kan ikke komme igennem selve nettet :gruble:

2 Synes om

Sådan nogle kommer også indenfor her, og jeg har også voliere net, indtil videre er de endt i haven igen

3 Synes om

Ude på gården havde vi net med 2,5 cm masker, der kunne sel de største tusser komme ind i løbegården

2 Synes om

Tudser graver sig ned i jorden om efteråret. Måske har den bare gravet sig under hegnet :smil:

4 Synes om

Her er det frøer der er i haven, der har været en tudse - den blev sat udenfor hegnet i hækken. og hvis de har gravet sig under hegnet her er de mere en 20 cm ned da mit hegn er gravet ned.

2 Synes om

Der har været nogle vanvittig smukke aftener i denne uge, lige når tågen er begyndt at lægge sig - her fra i torsdags:

Edit: Nu uden så meget hegn i forgrunden…

14 Synes om

Sikke smukt
Her var sol opgang i tyk tåge med hestene virkelig smukt

3 Synes om