Billeder uden katte 2024

Min indkørsel og forhave lige nu i Østbirk

11 Synes om

Hvis nu kattene svigter, har jeg købt mig en ny bamse :rofl::rofl::rofl:

19 Synes om

Sådan ser det ud her i dag

Og nu kommer der isslag det slår mod vinduer

8 Synes om

Imponerende klatrevæg, tror ikke jeg har set dem så store før.
Billederne viser desværre ikke helt størrelsen

10 Synes om

Må kattene bruge den når de ikke er foran en dommer :grin: :wink:

3 Synes om

Hvor er det? :blush:

1 Synes om

Det er ikke afprøvet :rofl:

Skien Norge

4 Synes om

Forår 2024. Chip og Chap (eller Chapline) i grantræet.

17 Synes om

Sikke noget fantastisk vejr det var i går

Der er knopper

13 Synes om

Min datter og jeg var inde og opleve Hausgaard i sidste uge. Vi havde de bedste pladser :grin:

15 Synes om

Åh det er så godt hans show :blush:

Ja det er det. Min datter og jeg har set rigtig mange af dem og det er en fornøjelse hver gang. Desværre sang han ikke min datters yndlingssang i år: Blomsten er rød Hun græder hver gang hun høre den, fordi hun kan trække paralleller til sin skoletid.

5 Synes om

Lars og jeg skal med tre sæt venner til Randers til marts og høre ham :clap:t2: Vi glæder os helt vildt :slightly_smiling_face:

5 Synes om

Det kan I også roligt gøre. Vi nød i hvert fald hans show til fulde :thumbup:

4 Synes om

Jeg tror det var sidste gang jeg så ham live, hvor han var godt i gang og blev ved og ved, jeg undrede mig lidt, for han plejede da at holde en pause midtvejs. Pludselig opdager han at der er gået 1½ time, som er det de af hans shows jeg har set, har varet. Nå men, han mente jo bestem der skulle holdes en pause, og så forsatte han vel en time eller mere efter det. Jeg skal da love for at vi fik meget for pengene den aften. :grin:

DR sendte nogle år hans sidste-lavet show, det nød jeg meget, for så kunne jeg stadigvæk opleve ham “live” når nu jeg ikke kom afsted selv.

4 Synes om

Nåede lige at tænke, hvordan det er muligt at se en show med en død mand. inden jeg tænkte “live” jo skulle læses på engelsk :lol:
Jeg skal vist tidlig i seng :sovende:

7 Synes om

Da jeg brækkede armen i starten af januer, fik jeg udbetalt en strakserstatning fra forsikringen.
Jeg besluttede at nu var det nu at jeg skulle have nogle flotte, håndlavede keramikkrus.
Uden for Århus ligger Vårhus, som laver super flot keramik, og med tekst på.
Jeg bestilte to krus med tekst efter eget ønske

Ja, der står Kronikerbenzin på dem :smiley:

16 Synes om

Dee er flotte!! Og sjove. :smiley:

3 Synes om

Jeg opdagede en stor, grå plamage ude på min græsplæne og undrede mig over, hvad det kunne være. Da jeg kom derhen, kunne jeg konstatere, at det efter alt at dømme var scenen for et voldsomt mord. Eller hvad? Det ser jo nærmest ud, som om nogen har plukket en solsort, før de har spist den (der er ikke noget synligt lig). Hvilket dyr gør det? Jeg er forvirret.

5 Synes om

Til info: Catral ligger ½ time sydvest for Alicante i SPanien, og der kommer jeg til at tilbringe 8 hele dage.
Jeg ankommer fredag aften, og rejser søndag morgen nærste weekend.

10 Synes om