Billeder uden katte 2024

Formentlig en rovfugl - de plejer at være gode til struktureret plukning…

3 Synes om

Det giver også bedst mening, når det er foregået ude i baghaven. For jeg tror bestemt ikke, det er Asani. Især ikke, når der ikke er et lig. Jeg nægter at tro, at han har ædt en solsort. Det ville være første gang i hans liv, han har ædt et selvfanget bytte så.

7 Synes om

Jeg skal måske have fat i en større potte. :sweat_smile:

7 Synes om

Ja der er katten rendt med målene :lol:

1 Synes om

Jeg havde godt nok potten først, men var da overbevist om at den da var stor nok, da jeg stod i superbrugsen og kiggede på planten. :rofl:

2 Synes om

Så dem du fanger til ham, vil han godt æde :gruble:

1 Synes om

Han har da prøvet et par kyller med fjer på :baby_chick::hatched_chick:

3 Synes om

I følge mine katte smager solsorte ikke godt så de spiser dem aldrig.

Heldigvis er det nu et godt stykke tid siden de har taget nogle - men altid farlig tid her i foråret hvor solsorte er mere optaget af at slås med hinanden om territorium end at holde øje med luskekat der sidder i buskaset…

3 Synes om

Ohhh Well here we go again :roll_eyes:

Vi er nu nået til den tid på året, hvor selv jeg synes sne er upassende :wink:

8 Synes om

Her kom der også sne, men heldigvis ikke så alt er hvidt, men det blæser og er bidende koldt. :fryser:

1 Synes om

Samme her
Og jeg har så meget vaske tøj der skal ud og så meget der skal vaskes i dag uha :fryser:

Jeg troede også det blev vejr til at gå haven i dag og grave videre … deeeet kommer ikke til at ske medmindre noget ændrer sig :ups:

Ikke nemt og gengive på foto

Men her 5 :15. I det fjerne er det mere lyst og der var fugle sang der også

6 Synes om

Syndes det er tidligt den er fremme

5 Synes om

Dimmalimm legede med en på stuegulvet i går :rolleyes2:

4 Synes om

Ok ja så er denne her jo sent på den :smiley:

1 Synes om

Da Aslan var killing begik vi den fejl at give ham sugerør at lege med. Han elskede dem og stjal dem fra alt når vi havde købt takeout osv med sugerør i. Vi kunne ikke have det stående fremme nogensinde.

Af samme årsag har jeg ikke givet Delle sugerør at lege med.

Alligevel så det ekstra papsugerør fra mcd jeg havde i min taske således ud her til morgen:

Vi er enige om at det være Aslan spøgelsesmis der har været på spil, ik? :thinking: :sweat_smile:

14 Synes om

Herhjemme ville det helt klart være en Aslan, kan elsker at lave pap til julepynt (sne) :smiley:

3 Synes om

Hahaha dyyyyyygtiiiiig. :joy:

2 Synes om

Selv om man sjældent kommer ud og møder nye mennesker, kan man godt modtage blomster fra fremmede mænd. Okay, halv-fremmed mand, for det var fra ham der kommer og henter/aflevere mit vasketøj (vasketøjsordning). :grin: Åbenbart giver det firma sine kunde påskeliljer til påske, og til jul da fik jeg et marcipanbrød. God stil.

Og da påskeliljer er giftige for katte, er de selvfølgelig blevet sat i dobbelt glas, så Alvin ikke kan komme til dem.

God påske til alle. :hatching_chick::sheep::rabbit2:

16 Synes om