Billeder uden katte 2024

Jeg fik en leverance af IKEA ting i går. Bl.a. et nyt spisebord, en garderobe ting til gangen, en reol til hobbyrummet, et spejl osv.

Jeg har fået skåret pappet op fra de ting jeg har fået samlet indtil videre og samlet det i en IKEA pose så jeg kan smide det ud i morgen.

Det er en lille ting for de fleste, men det er en kæmpe bedrift for mig. Jeg plejer sådan lidt på bagkant at beslutte mig for om jeg har overskud til at smide pap ud, tage nogle store stykker ned og så kæmpe med at få det proppet i containeren alt imens jeg stresser over at det tager længere tid end beregnet og mon jeg kommer for sent osv.

13 Synes om

5 Synes om

Nå, du har nok haft kvalitets kontrol på :laughing:

1 Synes om

Jeps :grin:

1 Synes om

En invasiv art i Botsnisk have :frowning_face:

10 Synes om

Jeg forstår simpelhen ikke at folk synes det er fornuftigt at udsætte dem i naturen. Det er som om at folk efterlader deres hoved i nemhedens skuffe… for de glemmer alt det deres dyr kan ødelægge i naturen

5 Synes om

Enig. Ligeså hjernedødt som at efterlade killinger

7 Synes om

Vi havde en del påskeliljer der var knækket, knud valgte at klippe hovedet helt af og putte den i springvands tønden

15 Synes om

Det er så smuk

2 Synes om

Hvor fint :star_struck:

2 Synes om

Øv, i Madsby Legepark har de også (eller har haft) skildpadder… De blev nødt til at lave skilte med at man ikke måtte dumpe skildpadder hos deres skildpadder, da de til sidst var så mange at vandet blev ulækkert

3 Synes om

Var tilfældigvis i indre by til tandlæge. Så trist :frowning_face:

Ser ud til at brænde ned til grunden
Og lige ved siden af på Christiansborg flages der for Margrethe

6 Synes om

Godt fanget lige før spiret faldt, men det er godt nok trist. :cry:

3 Synes om

Det brænder stadigt massivt. Jeg kan se flammer i hele bygningen fra spiret og frem til indgangen. Kun den bagerste del ned mod havnen ser ud til at gå fri. :frowning_face:

7 Synes om

Smuk morgensol :slight_smile:

7 Synes om

Nå var lige på aktion og imens jeg ventede på bud på det jeg skulle holde øje med
Fandt jeg denne her, nej burde ikke og alt det der
Men jeg bød en bud og fik den

Den kom til Danmark i torsdags og jeg fik den hentet igår da jeg alligevel skulle til staden

Men det var denne her jeg var mest vild efter, den havde intet bud, jeg satte mig på mindste beløb og den blev min :smiling_face_with_tear:1

Nej de er ikke gamle, men lavet som gamle

Det er fuldstændig lige meget i mine øjne,
hvorfor begge, jo var jeg så heldig og få begge, var fragten faktisk billigere :upside_down_face:

Her er den jeg jeg ikke kunne undvære

9 Synes om

I forlængelse af snakken om fuglenes indsamling af katte- og hestehår i taketråden, har jeg lige opdaget, at musvitterne henter uld fra Ellas lammeskind :heart:

15 Synes om

Nå men det er jo også næsten sommer :crazy_face::joy:

9 Synes om

Har fået sat spejl, hylde og knagerækker op i gangen. :blush:

13 Synes om

Det her er balsam for sjælen

16 Synes om