Jeg fik en leverance af IKEA ting i går. Bl.a. et nyt spisebord, en garderobe ting til gangen, en reol til hobbyrummet, et spejl osv.
Jeg har fået skåret pappet op fra de ting jeg har fået samlet indtil videre og samlet det i en IKEA pose så jeg kan smide det ud i morgen.
Det er en lille ting for de fleste, men det er en kæmpe bedrift for mig. Jeg plejer sådan lidt på bagkant at beslutte mig for om jeg har overskud til at smide pap ud, tage nogle store stykker ned og så kæmpe med at få det proppet i containeren alt imens jeg stresser over at det tager længere tid end beregnet og mon jeg kommer for sent osv.
Jeg forstår simpelhen ikke at folk synes det er fornuftigt at udsætte dem i naturen. Det er som om at folk efterlader deres hoved i nemhedens skuffe… for de glemmer alt det deres dyr kan ødelægge i naturen
Øv, i Madsby Legepark har de også (eller har haft) skildpadder… De blev nødt til at lave skilte med at man ikke måtte dumpe skildpadder hos deres skildpadder, da de til sidst var så mange at vandet blev ulækkert
Det brænder stadigt massivt. Jeg kan se flammer i hele bygningen fra spiret og frem til indgangen. Kun den bagerste del ned mod havnen ser ud til at gå fri.
Nå var lige på aktion og imens jeg ventede på bud på det jeg skulle holde øje med
Fandt jeg denne her, nej burde ikke og alt det der
Men jeg bød en bud og fik den
Den kom til Danmark i torsdags og jeg fik den hentet igår da jeg alligevel skulle til staden
I forlængelse af snakken om fuglenes indsamling af katte- og hestehår i taketråden, har jeg lige opdaget, at musvitterne henter uld fra Ellas lammeskind