Billeder uden katte 2024

Jeg tror desværre, der er noget i vejen med den stol. Der er ingen kat i den. Katten ser ud til at være mere optaget af at spise. Kan de ikke lide den? :wink:

Den ser god ud :slight_smile:

7 Synes om

Indtil videre foretrækker de, de møbler der dufter mere kendt for dem, men Masso har opdaget man kan klatre på den og bruge den til at komme en ny vej op i vinduet :tihi:

Min konklusion er, at det må variere meget fra person til person, hvad der godt til dem, men jeg syntes det er en god stol fordi jeg kan læne mig tilbage og slappe af uden nakken mangler støtte :blush:

7 Synes om

Vi har den udstillet i IKEA Plan and Order Point Esbjerg. Det er en god stol synes jeg.

3 Synes om

Jeg ville være lidt påpasselig, hvis jeg var dig :s: Hun ligner en, der kaster en besværgelse :woman_mage: :jack_o_lantern: :black_cat: :besvimer:

11 Synes om

Jeg bestak hende med ‘‘Frost’’-sko … hendes mor har nedlagt veto mod ‘‘Frost’’-merchandise :slem:

14 Synes om



Smuk aftenhimmel hos papsi. :heart:

17 Synes om

WOW, fantastisk smuk himmel :hjerte:

1 Synes om

Og som det altid er med den slags, så kunne kameraet på min telefon slet ikke fange alle farverne.

2 Synes om


Har været ved frisør i dag og er blevet 10-15cm lettere.

18 Synes om

“En eller anden” har hygget sig, mens vi var på arbejde :see_no_evil:

13 Synes om

Mille, for fa’en! :venter:

6 Synes om

Hvem ved, måske det er i protest over, at vi har flyttet Masso’s foderautomat, så han kan spise i fred, uden hun sidder ved siden af og fisker mad ud :tihi:

6 Synes om

Min første tanke var Masso, for min toiletspand i lignende materiale kan ikke stå i fred, så tænkte det var en familiesvaghed. :rolleyes2:

3 Synes om

Jeg hælder også mest til, at det er ham, der har været på spil :tihi: Mille er trods alt 12 år og godt nok, har hun vist hun stadig kan overraske, men så meget tror jeg ikke helt på :sweat_smile:

3 Synes om

Fnis… vores toilet rulle tømte også sig selv i dag… her er en birma og en bobtail under mis-tanke

4 Synes om

:tihi: De er nogle bøller de små grå stumphaler

3 Synes om

Det gjorde vores også!

Jeg vurderede bare, at den nok havde lyst til at strippe :laughing:

4 Synes om

Det klæder dig, men dine øjne… hold da op de er flotte! :star_struck:

4 Synes om

Ej nu bliver jeg jo genert :see_no_evil: :ups:
Tak :hjerte:

5 Synes om

Månen (og en stjerne) her til aften

8 Synes om