Jeg tror desværre, der er noget i vejen med den stol. Der er ingen kat i den. Katten ser ud til at være mere optaget af at spise. Kan de ikke lide den? ![]()
Den ser god ud ![]()
Jeg tror desværre, der er noget i vejen med den stol. Der er ingen kat i den. Katten ser ud til at være mere optaget af at spise. Kan de ikke lide den? ![]()
Den ser god ud ![]()
Indtil videre foretrækker de, de møbler der dufter mere kendt for dem, men Masso har opdaget man kan klatre på den og bruge den til at komme en ny vej op i vinduet ![]()
Min konklusion er, at det må variere meget fra person til person, hvad der godt til dem, men jeg syntes det er en god stol fordi jeg kan læne mig tilbage og slappe af uden nakken mangler støtte ![]()
Vi har den udstillet i IKEA Plan and Order Point Esbjerg. Det er en god stol synes jeg.
Jeg ville være lidt påpasselig, hvis jeg var dig
Hun ligner en, der kaster en besværgelse
![]()
WOW, fantastisk smuk himmel ![]()
Og som det altid er med den slags, så kunne kameraet på min telefon slet ikke fange alle farverne.
Mille, for fa’en! ![]()
Hvem ved, måske det er i protest over, at vi har flyttet Masso’s foderautomat, så han kan spise i fred, uden hun sidder ved siden af og fisker mad ud ![]()
Min første tanke var Masso, for min toiletspand i lignende materiale kan ikke stå i fred, så tænkte det var en familiesvaghed. ![]()
Jeg hælder også mest til, at det er ham, der har været på spil
Mille er trods alt 12 år og godt nok, har hun vist hun stadig kan overraske, men så meget tror jeg ikke helt på ![]()
Fnis… vores toilet rulle tømte også sig selv i dag… her er en birma og en bobtail under mis-tanke
De er nogle bøller de små grå stumphaler
Det gjorde vores også!
Jeg vurderede bare, at den nok havde lyst til at strippe ![]()
Det klæder dig, men dine øjne… hold da op de er flotte! ![]()
Ej nu bliver jeg jo genert
![]()
Tak ![]()