Jeg kan virkelig godt lide hvor smuk kunsten se ud med den røde væg og damen i vindues karmen. Synes virkelig det er smukt… jeg ville elske at havde sådan en væg
Tak Jeg fornemmer også at jeg kommer til at blive rigtig glad for denne beslutning, endelig kan jeg se på min kunst igen. Og med gallerihylder er det jo let at flytte rundt på det og skifte ud efter lyst og behov. Og så synes jeg selv, at det meste kunst gør sig bedre på vægge med farve, end på hvide vægge, men det er jo en smagssag.
Og ja, jeg har jo en svaghed for mannequiner, har fire halve plus løse hænder, ben og arm.
Jeg syntes også virkelig at det ser flot ud med rød væg og rødt loft
Tak Jeg er selv vild med min røde stue, som jeg drømte om at få fra jeg var 13 år, men det lykkes først i forrige bolig, da jeg var 22 år. Og efter 31 år, er jeg stadigvæk vild med den røde, og heldigvis i min nuværende bolig har jeg flere rum, så hvert rum har eller får (når der er penge og overskud til at male), sin egen farve. P.t. mangler jeg entre og badeværelse.
Selvfølgelig giver det mening
Jeg er så vild med din stue du bor så fantastisk flot
Så fik jeg fjernet lidt ukrudt, mest brændenælder, så kattene kunne få deres TV igen.
Min have ligger højt, og lige udenfor er der et mindre parkanlæg, så der er noget at se på.