Billeder uden katte 2025

Han er en sød hund med smukke øjne :heart:

2 Synes om

Uret er kommet op på væggen og det går faktisk … lige nu :kryds:

14 Synes om

Nu tager de vel ikke deres navn så alvorligt, så de river det ned ? :surrender:

3 Synes om

De skal forbi Gimpen først … :blegne:

4 Synes om

Ja, så holder de sig nok væk :uha:

2 Synes om

Så fik jeg rykket rundt og gjort plads til de fine frimærker fra @Skattekat :tak:

To af dem havde jeg i forvejen, det er dem jeg ikke lige har fået fjernet bagpapiret på, det gik jeg ikke så meget op i da jeg var yngre.

13 Synes om

Aftens bankospil gik godt :dans: vi vandt dette plus 600 kr og 4 gratis plader næste gang

14 Synes om

Red sky at night, shepherds delight. Det bliver godt vejr i morgen :blush:

12 Synes om

Jeg har hørt noget om det er fordi der er rødt sand i luften :slight_smile:

1 Synes om

Det er der muligvis også. Det er sand fra Sahara, der kan forårsage såkaldt blodregn. Men det her er nu en ganske almindelig, flot, dansk solnedgang :blush:

6 Synes om

“Frem til lørdag vil koncentrationerne af støv i luften være relativt store hen over Danmark. Det store indhold af sand og støv i luften kan også give diset vejr og ekstra flotte solnedgange.”

4 Synes om

De ekstra flotte solnedgange var jeg ikke klar over. Men det er så i hvert fald rigtigt her over Midtfyn.

3 Synes om

Det der ørkenstøv virker ikke. Det er i hvert fald ikke spor godt vejr her i dag :venter:

5 Synes om

Nej det var jeg hellere ikke før jeg læste om det forleden. :slight_smile:

Jeg kan huske at for et par år siden havde vi også blodregn, hvilket jeg ikke vidste og kan hellere ikke huske at jeg kendte til fænomenet på det tidspunkt. Da det skete var jeg indlagt på sygehuset, så da jeg kom hjem og mine vinduer så frygtelige ud, var min første tanke at nogen måtte havde smidt noget på mine vinduer, indtil jeg så læste om blodregn. :tihi:

5 Synes om

Ikke den endelige opsætning, da jeg ikke har rammer til alt jeg vil have op. Så der vil blive udskiftet noget, og noget af det rykker ind i soveværelset. Den af Chagall og den med de to piger, oppe over Chagall, har været min mors. Chagall bliver skiftet ud med noget af mine, pigerne får p.t. lov til at blive. Men nu er jeg da i gang. :ok:

13 Synes om

Det store billede nummer tre fra højre har jeg også, det er et skønt billede, synes jeg :heart:

3 Synes om

Sikker Hansens katte? Helt enig. :slight_smile:

4 Synes om

Af Sikker Hansen… :wink:

5 Synes om

Hvorfor
Skal det tør fodder vi ikke kan bruge nu skubbes på gulvet

7 Synes om

Det skal da ikke tage plads i madskålen … :venter:

2 Synes om