Hvis du ved hvor den gemmer sig, så sæt en lille, men dyb mørk kasse med lidt sammenkrøllet papir langs væggen op af det møbel den gemmer sig bag. Brug et kosteskaft eller lign. til at jage den mod kassen. Den vil med garanti smutte ind i kassen og gemme sig til sidst. Og så er det nemt at sætte den fri udenfor. Jeg har fanget rigtig mange mus på den facon.
Tak for tippet - det er så langt fra første gang, et offer har søgt asyl, og vi har allerede et bredt udvalg af fælder stående til formålet…
Erfaringsmæssigt er de der halsbåndsmus dog ret skarpe/fælderesistente - rekorden er et par måneder, hvor den og Ralph nåede at opbygge en så nær relatiion, at han faktisk savnede den, da den endelig forsvandt…
Vi var på sygebesøg i går og deres lille hund kastede sin kærlighed på mig
Jeg er absolut ikke til store hunde, men han var så sød, mild og rolig
Øh … var det ikke dig der havde Berner Sennen?
Hvor er han en dejlig, stor Basse!
Hvor er han pragtfuld
Jo, men hun var en meget lille berner sennen på kun 35kg.
Balder er nok 3 gange så større
Puh… det er snart lørdag og så bliver de til dekortioner, men tog dem ud af plastikken og nyder nu duften…
Smukke smukke blomster
Et par grillede pølser med brød. Efterfulgt af spareribs, kartoffelsalat, spidskålssalat og groft brød med kerner og havsalt.
Nu sidder vi bare og ønsker det ikke havde smagt så godt
Vil det sige, at I har siddet og mæsket jer, så knaphullerne er ved at sprænges, men de stakkels små ligger og vansmægter indendørs?
FØJ
Og helt uden at skamme os
Hvor er de smukke
Tror snart godt vi vil have sendt lidt lykke stæv mod vores retning.
Vi har lige afleveret Ellie hos dyrlægen i morges. Hun er indlagt pt. Venter på update.
Den kom så i mens jeg var i gang med at skrive. Hun skal nu indlægges akut på dyrehospital i København.
De mistænkte frmmelegme i mavesækken
for det ikke er alvorlig og hun kommer sig hurtigt.
til jer og
for hende
De bedste tanker og ønsker med hende