![]()
Vi har vel fået 10-15 dråber, mens det har styrt regnet ude hos datteren, kun 3 km herfra
Her 0 dråber
Men cirka 14 km her styrter det ned
Her i holstebro har det også regnet voldsomt og det kan mærkes på temperaturen vi gik fra 26 grader til 19… så må tilstå at jeg nød det
Har jo for lidt tid siden købt en automatisk kaffemaskine (en Philips 2200 noget i den dur) og jeg er en latte med sirup pige, så gav mig selv lov til at købe tre slags sirup med pumpe til min lille kaffestation. Det er så hyggeligt at lave en latte/islatte til mig selv (næsten) hver morgen. Det er en måde at starte dagen på, som får mig til at slappe lidt af og ikke stresse fra morgenstunden.
Slurp, det lyder lækkert!
Det er så lækkert, bare man husker en god kvalitet os
Og når man bor i en midter lejlighed og kun har vinduer mod vest må man ty til alternative metoder for at få gennemtræk. Døren holdes af en kile.
Her ville begge katte (og især Simba) være løbet ud i opgangen med det samme ![]()
Mine er bange for den dør, heldigvis.
Jeg kan stå i døren og snakke uden problemer. De kommer og kigger inde fra stuen og går så videre derfra.
Min gamle kat Buster vidste at ser var noget spændende i opgangen, han kom nemlig på tur derude indimellem, så ham skulle jeg i den grad passe på.
To meget forskellige verdener
Vi passer sønnikes hund de næste 2 uger, hun kom søndag formiddag. I går eftermiddag åbnede vi døren og Milo var straks ude og undersøge gangen, mens Molly bare lagde lige så stille. Mener Molly er 3 år nu
Hunden er spændende, men killingerne syntes den er lidt farlig, nok mest fordi mormis skælder ud på den
Vi bor jo ret tæt på anlægget i Struer og jeg syntes vi har et dejlig anlæg.
Dette er kun 3 min. gang fra vores hjem
Anlægget er langt og går ned gennem byen til gågaden, det er også den vej vi tager med børnebørnene, når vi skal ned til byen
Hvor ser det godt ud
Han må virkelig have haft fart på, eller været utrolig stædig med det projekt, det ligner ikke en plante han bare lige kunne vælte ![]()
Beholderens bredde er ligegyldig. Hvis den er nogenlunde cylinderformet, vil den vise den rette mængde.