Billeder uden katte 2025

Uh jeg ville klart nøjes med at slibe skufferne, da jeg synes de er virkelig fine. Men heldigvis har vi alle jo ikke samme smag, verden ville være så kedelig hvis vi havde.

4 Synes om

Ja de er ret fine på billedet, men i virkeligheden er de ikke ret pæne, så de får en gang maling. Jeg har vasket den godt af i grundrens, så nu kan den stå og tørre til i morgen, hvor den skal slibes.

6 Synes om

Okay, forståeligt nok. Jeg er bare selv ret pjattet med træ, så det var det første jeg tænkte, men ikke alt kan reddes med en slibning, og selv hvis det kunne, så er det jo din kommode, og vil du have den malet, så er det jo det rigtige for dig. :slight_smile:

4 Synes om

Søndagsvask

11 Synes om

Er det porcelæns dukker

1 Synes om

Blandet, seks hoveder af porcelæn, et hoved af pap (eller hvad det er), en krop med hoved af plastik, en krop uden hoved af plastik, og fire hoveder der er flade (kun har forsiden) som også er af plastik.

Fik en hel flyttekasse med gamle dukker og dukketing gratis for et stykke tid siden. Og nu har jeg endelig fået vasket de bedste af dem, så de kan indgå som pynteting i mit hjem.

5 Synes om

Vi skulle bare lige hente vand i det lokale supermarked :ups:

20 Synes om

Ej den er sød!

4 Synes om

Jo jo men vandet skulle jo også bæres hjem.
Så var det jo bare heldigt,at der var et passende net til det :tihi:

6 Synes om

Det værste er, at der er så mange søde ting med katte motiver i turist butikkerne, så manden har allerede spurgt, hvormange tasker og lign. han kommer til at have i kufferten hjem :tihi:

10 Synes om

Svaret er faktisk meget nemt… MANGE :jubiii:

6 Synes om

Vi har været på miniferie i et lille sommerhus mellem Grenå og Ebeltoft. Alle misserne var med og vi har virkelig hygget os. :smiling_face_with_three_hearts: Vi har set Motorsamlingen ved Grenå og det gamle rådhus samt Farvergården i Ebeltoft og så ellers bare haft dage i tomgang :smiling_face_with_three_hearts::+1:t2:

18 Synes om

Denne lille fyr, sad i køkkenet, da jeg stod op.

11 Synes om

Her kom mis ind og afleveret store Peter og gik igen
Og den blev afleveret som kun en kat kan
Den der knejsende med hovedet og halen

Tydeligt der blev sagt værsgod!!!

13 Synes om

Kan lige se det for mig…

Jeg har ikke et problem med edderkopper, bare jeg ikke kan høre dem trippe hen ad gulvet.
Men er nu meget glad for at Stine kun kommer med sommerfugle i disse dage

4 Synes om

Gode billeder. Jeg husker BP, GULF og ESSO fra min ungdom.
Bruger nu CASTROL i nyere kvaliteter.

4 Synes om

Jeg er selv opvokset på en SHELL :smiling_face_with_three_hearts: Min far havde tank og værksted, så lugten var ren throwback til min barndom :clap:t2:

5 Synes om

Selvfølgelig husker jeg også SHELL. Og lugten, jeg kører i en benzindrevet bil og skifter selv motorolie.

3 Synes om

Så er der rykket lidt rundt på platterne.

Juleplatterne kom op over døren, mens mors dags platterne hænger ved siden af min mors dags hjerte i LEGO fra Katja.

6 Synes om

Det eneste jeg skulle have i Normal var en pakke tandpaste - her er hvad jeg fik med ud:

If you know you know

Og her det samlede indkøb - inkl lidt sundt :blush:

Den ene type slik - den lyserøde - var der to poser af, men havde åbnet den ene på vej hjem, for vilel lige smage…

Nå ja, nu er der slik til et stykke tid…

10 Synes om