Billeder uden katte 2025

Måske ikke, men min stol har stået her i 6 dage …
Jeg var indforstået med, at jeg på et tidspunkt ville blive træt at at fjerne kattehår fra den, men nu tror jeg mere på, at laset udseende vil være det der sender den ud i kulden … :venter:

5 Synes om

Det er da heldigt, man ikke er en stol… :flushed:

5 Synes om

Var det ‘‘laset udseende’’ der ramte dig? :tihi:
Jeg finder selv ud …

7 Synes om

I kulden…? :thinking::smirk:

5 Synes om

:joy::joy::joy::joy::joy: kæft jeg er tilpas med KG på en rådden mandag :smiling_face_with_three_hearts:

9 Synes om

Så fik jeg taget mig sammen til at skifte julepladerne ud

13 Synes om

Så er der bagt lidt til mine fødseldagsgæster til på søndag. Yngstesøn bager en othellolagkage som han tager med, så mon ikke der bliver nok til 6 mennesker :tihi:

14 Synes om

De store af dem, hvad er det? :slight_smile:

3 Synes om

Det er bare et par kanelstænger. Der kommer glasur på inden de skal serveres, mens de stadig er lune. Men indtil søndag, ligger de i fryseren :blush:

5 Synes om

Lækkert :savle: Håber at I får en hyggelig dag.

3 Synes om

Ser godt ud, håber du får en god dag :denmark:

2 Synes om

Hold da op så fin :star_struck:

1 Synes om

Hvor ser det godt ud :yum:

1 Synes om

Efter en meget lang arbejdsdag, er det her sgu’ en OK udsigt at komme hjem til - taget fra køkkenvinduet… :heart:

19 Synes om

Stort tillykke med fødselsdagen :flag: @solveig
Håber du har haft en dejlig dag :blush:

2 Synes om

Tusind tak :hjerte: Jeg har haft en dejlig dag med familien og othellokagen smagte fantastisk. Bollerne og kanelstængerne var også yderst vellykkede. Alt i alt en skøn dag :smil:

10 Synes om

Jeg har købt en erstatning for mit ødelagte yndlingskrus. Så må jeg se om jeg bliver lige så glad for det her, som jeg var for det gamle. Det her har et låg, så kaffen holder sig varm længere.

14 Synes om

Den er mega sød :heart:

5 Synes om

Hyggeaften sammen med yngstebarnet. Champagne og Ørkenens Sønners sidste show Fingeren på Pølsen. What’s not to like :smiling_face_with_three_hearts:

11 Synes om

Nemlig. Hyggeaften med Mylle. MGP 1983

9 Synes om