Billeder uden katte 2025

Lidt i tvivl hvilken tråd denne skulle i :tihi: Men super fin er den i al fald!

17 Synes om

Var der meget heavy metal med til MGP i 1983?

3 Synes om

@galath Var det opfundet dengang :grinning:

4 Synes om

Uhmmmmmm :sunny::blush::clap:t2:

11 Synes om

Heavy Metal - eller MGP…? :sunglasses:

1 Synes om

@DorteH Det var Heavy Metal jeg mente. Men det var opfundet. Black Sabbath udgav deres første album i 1970

4 Synes om

Det var ellers ment som en joke - men aner så heller ikke hvornår MGP blev opfundet, så måske var den slet ikke sjov… :wink:

3 Synes om

Mgp startede i 2000

MGP også kendt som Børnenes Melodi Grand Prix er en dansk sangkonkurrence for børn, som blev sendt første gang i 2000 på DR1. MGP er børneudgaven af den danske sangkonkurrence, Dansk Melodi Grand Prix og er for børn mellem 8 og 15 år.

2 Synes om

Ja, okay - det var en forkortelse af melodigrandprix fra min side. Men jeg kan da også kalde det Eurovision Song Contest, hvis det skal være så korrekt :slight_smile: Jeg tvivler i øvrigt på, at Mylle nogensinde har stået for MGP, uanset hvornår det så er opfundet. Altså det der børnenoget.

6 Synes om

Mens jeg venter på at mine 2 kommende staldhjælpere :smirk_cat::smirk_cat: bliver kørt i stilling, er der heldigvis nogen, der træder til - her fra jeg var ude med eftermiddagshøet i dag… :turkey:

17 Synes om

De virker ikke menneskesky. Hos mig plejer de at flygte eller gemme sig.
Fodrer du dem?

2 Synes om

Vi fodrer fugle året rundt, og det involverer også fasanerne - de samler det op, der ryger ned fra automaterne…
De fleste er overlevere fra naboens 2024 udsætning, men en kok og 2 høns har holdt til i flere år, og det må være den, der har “trænet” de nye - vi har i hvert fald aldrig haft så mange “tamme” fasaner før,

11 Synes om

Indtil for et par år siden havde vi også stor glæde af at fodre fugle året rundt, men vi måtte stoppe, fordi det også tiltrak rotter.

3 Synes om

Med stald, lade og foderrum som primære trækplastre, gør fuglefoderet ikke nævneværdig forskel her - og så sørger fasanbestanden jo heldigvis for at rydde op… :smirk:

6 Synes om

Når du står op til et blodigt gerningssted … :surrender:

10 Synes om

Men så skal man være glad for, at man har fået lagt trægulv, og at det ikke var gulvtæppet, det gik ud over :ok:

3 Synes om

@Skattekat Hvem er “morderen” ?

1 Synes om

Det er ude i køkkenet, så der har der trods alt, aldrig været et gulvtæppe :wink:
Men jeg er alligevel glad for at det ikke foregik i stuen …

Jeg ved det ikke, da jeg sov mens det foregik … jeg mistænker Donkey for at have fanget solsorten, men de andre har sikkert deltaget i massakren :venter:

8 Synes om

Jeg er lige hjemme ved nogen der har denne dejlige islandske fårehund

<3

Han hedder Loke :smiley:

15 Synes om

Loke har det med at “smile” når han skal sidde pænt :grin:

14 Synes om