Billeder uden katte 2026

Manden min, skulle en nytårs aften hjem fra en fest. Han var 18 og fandt ud af at hans sko var væk. Han måtte blive til festen, som en af de sidste for at finde ud af hvilke sko der var tilbage og de tilbageværende var nogle der på ingen måde lignede hans og ikke var samme størrelse som hans…
Dagen efter fandt han personen der havde lånt hans sko

10 Synes om

Vi er på vej hjem fra Tjekkiet og gør holdt nord for Berlin, denne ræv var der næsten med det samme, da vi gjorde holdt og var kun en meter bag Knud og blev med at rende rundt om os.

Biledet erctaget fra camper vinduet, men den blev siddende og kiggede på os da jeg gik ud, kun halvanden meter fra os


16 Synes om

Første kop kaffe på terrassen for i år

13 Synes om


Fandt denne taske til 25kr. Den er så farverig og sjov at den måtte med hjem. Den har et godt format og en god str. at bruge som projektpose.

15 Synes om

Jeg har i en periode haft foder stående uden for indhegningen til Ella. Jeg troede, jeg kunne snyde skaderne ved at sætte det ind i et lille hus, men selvfølgelig ikke. De er jo kloge fugle :hjerte:

Jeg satte overvågning i huset i går, da jeg ikke havde set Ella i 4 dage, og jeg havde brug for at vide, om hun kom og spiste. Det gjorde hun ikke, men jeg fandt måske forklaringen på, at hun har holdt sig væk :s:

Jeg tror, det er en hun med unger. Kan man ikke ane et yver? :gruble: Jeg elsker ræve, og er glad for oplevelsen :hjerte: Men jeg er ikke fortaler for at man fodrer dem, og slet ikke hvis det skræmmer Ella væk :venter: Så nu sætter jeg ikke mere foder ud i huset.

Jeg efterlyste Ella lokalt i morges, og bad folk tjekke, om hun skulle være lukket inde et sted. Da jeg kom hjem sidst på eftermiddagen var hun her, meget sulten og meget urolig/utryg. Hun har før været væk et par dage ad gangen, men aldrig i så lang tid som nu. Og aldrig så påvirket/skræmt. Hun har været i indhegningen siden - alene på terrassen med mad, vand og 3 huler/huse. Jeg håber, det kan give hende lidt ro (hun er lukket fra de andre på terrassen). Men kender jeg hende ret, vil hun ikke spærres inde, så nu må jeg se hvor længe hun accepterer det.

18 Synes om

Jeg fangede en af skaderne i formiddags.

17 Synes om

Ude at fiske

18 Synes om

Så smukt, kan ligefrem høre stilheden

2 Synes om

Der var faktisk alt andet end stille. Der var får der brægede, haner der galede og et fuglekor uden lige. Men der var fredeligt og en helt igennem skøn, skøn morgen. Det er simpelthen så godt for både sjæl og krop, at sidde der midt i naturen og stirre på en prop. Der er ikke noget der kan få en helt ned i gear, end at sidde ved en sø, klokken meget tidligt en sommermorgen og bare være. Vi var der lidt over kl 5, ældstebarnet og jeg og vi fiskede i 3 timer. Jeg fangede to fine ørreder og ældstebarnet fangede en enkelt

12 Synes om

Kan ikke være mere enig, og det er uanset om det er ved en sø eller man står i Thorsminde på høfterne og fisker. Hovedet tømmes bare uden problemer og man slapper af :hjerte:

5 Synes om

Nemlig! Det er bare den bedste metode til at afstresse og for mit vedkommende, er det fuldstændig lige meget om jeg fanger noget eller ej. Bare det at være der ved noget vand og lade tankerne flyve og sindet slappe helt af og nyde naturen, vejret og nuet :hjerte:

6 Synes om

Nu fik jeg samlet de andre blomster igen, som jeg også har fået af Vicki :star_struck:
Begge Lego med nr 40460 og 40725

9 Synes om

Så fine. :smil:

4 Synes om

Jagt trofæet pladsen :smile_cat:

15 Synes om

Den der fjer med den eksotiske farve… hvilket dyr i den danske fauna bærer den? :smile:

4 Synes om

Det må være fra den yderst farlige drillepind! De indtager hjem landet over og skal ombringes med hast og energi!

10 Synes om

:joy:

Det gjorde en påske kyllingen min bedste mor havde hæklet til mig
Den eneste jeg havde

Det kunne det have været :rofl:
Men der nøjes hun med bare og bidde det i små stykker

Eller og tage hele bundet

7 Synes om

Jeg har lige hentet de grimmeste strømper jeg nogensinde har ejet, i min postkasse :grimacing:
Men jeg får gnidesår og vabler på tæerne på mine gåture, så nu afprøver jeg tåstrømper …

14 Synes om

Er de ikke mærkelige at have på

3 Synes om

Jeg var blevet vanvittig af at ha’ noget mellem tæerne - men det var jeg allerede af sandalerne, så var nok gået efter (no pun… :smirk:) nogle mere egnede sko…

4 Synes om