Billeder uden katte 2026

Dagens gerninger:

1. Gå op til postkassen og hent aviserne. (De var kommet!) . Obs at der ligger 15 cm sne i hele indkørslen.

2. Få ryddet sneen. Dvs. ring til en nabo med en traktor.

1. Lav mad. Bøf Wellington. (Indkøb klaret i går)

1. Tænd op i brændeovnen.
15 Synes om

Nu har du vel dobbelt-checket svampearten…? :mushroom: :smirk:

9 Synes om

Kun enkelt-checket. Hvide og brune champignons samt østershatte. Fra Polen. Købt i Brugsen. - På denne årstid kan man vel kun komme i nærheden af industrielt dyrkede svampe. :wink:

9 Synes om

De kan jo fryses - det gør jeg… :sunglasses:

6 Synes om

Jeg ved ikke, hvordan det har været i resten af landet, men her tøede det fra om eftermiddagen, hvilket havde en ret tydelig effekt. Jeg kunne forestille mig, at de store veje er okay. Så mon ikke I er kommet af sted? Det har selvfølgelig krævet, at Luise kunne komme ud af indkørslen :slight_smile:

5 Synes om

Jeg er stadig i Bælum. Vejene til og fra var helt lukkede i nat kan jeg se på FB. Men tog beslutningen i går, da det stadig sneede kl 21.

7 Synes om

Det er måske også mest fornuftigt. Det lyder, som om der som minimum er fygning i Nordjylland. I skal jo også hjem igen, selv om I var kommet af sted.

5 Synes om

Ja det er ikke med min gode vilje, men der skal også være en snært af fornuft med :wink: Jeg kunne have taget en overnatning og taget afsted i går, men så vigtig er den her udstilling ikke for mig eller Coffe :slightly_smiling_face:
På FB er der lige slået op, at al færdsel ud af Bælum mm. kan lade sig gøre, men der er ikke ryddet. :woozy_face:

6 Synes om

Jeg er kørt fra Århus og til Hedehusene i dag. Det var okay at køre, super fint over Fyn, det værste stykke var ca 10 km efter Storebælt.

7 Synes om

Jeg ELSKER den!! :heart_eyes::heart_eyes: Sådan en måtte godt stå her. Stort tillykke med dit gode fund

6 Synes om

Tak! :heart_eyes: Jeg elsker altså genbrug. Man er ikke garanteret at finde det man skal bruge - men hvor finder man ellers to vaser, en stor kvalitetspeberkværn og en stor, unik bordlampe til i alt 165 kroner?! :star_struck:

6 Synes om

Nogen fik kolde poter mens jeg var i bad.
Jeg gætter på ham

13 Synes om

Det er åbenbart sjovt at få ChatGPT til at lave karikaturtegning af en.
Jeg har f.eks lige fået lavet disse

17 Synes om

Hvor er de altså herlige :joy_cat:

3 Synes om

Lavede ChatGTP den bare, eller skulle du uddybe, for jeg får dette?

4 Synes om

Jeg uploadede et billede og skrev at det skulle være humoristisk og indehold kaffe, katte og garn.

Det andet tilføjede jeg så fugle og mus (og måske noget mere)

6 Synes om

Hvor er de skønne

6 Synes om

Jeg har ikke selv prøvet, men du er nødt til at give den nogle oplysninger at gå ud fra. Den ved ingenting på forhånd af sig selv :slight_smile:

4 Synes om

Jeg forsøgte også men den kunne hellerer ikke lave et billede til mig

3 Synes om

Her er den præcise instruktion jeg fik

3 Synes om