Billig sterilisation (Midtjylland)

Er der nogle, der kan hjælpe mig med at rådgive en sød veninde, som har to fertile hunkatte gående inde. De skal ud til foråret men ikke før de er steriliseret (jeg har påvirket kan I se:-))

MEN

Hun har ikke mange penge, og dyrlægen vil have 2000 kroner for at sterilisere dem begge.

Derfor er jeg interesseret i om der er nogle dyrlæger I kender i midtjylland/Østjylland, der kan gøre den slags billigere?

Ellers betaler hun der, men jeg har lovet lige at stikke fingeren i jorden, for hvad der er sparet falder på et tørt sted…

MVH Helle

Jeg tror ikke du får det billigere - Synes 2000 er meget billigt, når det er begge …

Det er det man gir for en hernede :S

2000 for 2 er sgu billigt…slå til

det kan godt ske dr. dyredød har en billigere løsning, men det er ikke en jeg vil anbefale

Det er virkeligt en god pris…hos mine dyrlæger koster én 1800 kr. Sig til veninden hun skal skynde sig at takke ja, før dyrlægen får regnet for meget på det. :høhø:

Det vil jeg straks gøre:-)

Jeg har jo altid købt mine fixet og de gange jeg har betalt selv har det været hanner:-) (Nemo, Malik og Milo).

så skynder jeg mig lige at skrive til hende, at det er NU!

Tusind tak:-)

[quote=lenschow;503956]Er der nogle, der kan hjælpe mig med at rådgive en sød veninde, som har to fertile hunkatte gående inde. De skal ud til foråret men ikke før de er steriliseret (jeg har påvirket kan I se:-))

MEN

Hun har ikke mange penge, og dyrlægen vil have 2000 kroner for at sterilisere dem begge.

Derfor er jeg interesseret i om der er nogle dyrlæger I kender i midtjylland/Østjylland, der kan gøre den slags billigere?

Ellers betaler hun der, men jeg har lovet lige at stikke fingeren i jorden, for hvad der er sparet falder på et tørt sted…

MVH Helle[/quote]

2000 kr for begge. Det er dæmle billigt, og jeg ville slå til med det samme :smiley:

Jeg er helt enig…omkring 2000 er normalpris bare for en her i midtjylland

-what

Du mangler søreme da at citere de andre indlæg, der også oplyser om så høje priser og sende denne her -what

Jeg ved ikke hvad formålet med dit indlæg er…om det er fordi du ikke tror på, at de dyrlæger jeg bruger, tager den pris for at sterilisere en hunkat.hvilket ikke lyder helt unormalt jvf. de andre indlæg i tråden…eller om det bare er et udslag af provokation

[quote=Felis;504094]Du mangler søreme da at citere de andre indlæg, der også oplyser om så høje priser og sende denne her -what

Jeg ved ikke hvad formålet med dit indlæg er…om det er fordi du ikke tror på, at de dyrlæger jeg bruger, tager den pris for at sterilisere en hunkat.hvilket ikke lyder helt unormalt jvf. de andre indlæg i tråden…eller om det bare er et udslag af provokation[/quote]

Jeg giver også omkring 2000 kr for at få neutraliseret en hunkat hos min dyrlæge, så det er vist ikke så unormalt. Ihvertfald ikke i det område hvor jeg bor.

[quote=Felis;504094]Du mangler søreme da at citere de andre indlæg, der også oplyser om så høje priser og sende denne her -what

Jeg ved ikke hvad formålet med dit indlæg er…om det er fordi du ikke tror på, at de dyrlæger jeg bruger, tager den pris for at sterilisere en hunkat.hvilket ikke lyder helt unormalt jvf. de andre indlæg i tråden…eller om det bare er et udslag af provokation[/quote]

jeg undrer mig over et indlæg hvor du er enig…that is all

:thumbdown::thumbdown:

I kolding har vi en dyrlæge som tager 700kr, for det. Men hun har det kun som bijob, så man kan kun komme om aftenen. Hun tager 220.- for vac.
Men som hun selv siger er det store undersøgelser osv. Så er det ikke hende man skal gå til.
Hun tager 400.- for hankatte.

Har du et nummer? Eller en hjemmeside? Og nogle anbefalinger?

Det lyder sådan lidt… hm… ja jeg ved ikk

Hun hedder Therese Hoffmann, Jeg har aldrig selv brugt hende, men kender mange der har. Hun er dyrlæge på et slagteri i dagtimerne, men har det andet som hobby. Jeg har ikke hørt noget dårligt om hende.
Hendes nummer er 75522477
Hun er ikke alt for god til dansk, men det går.

det ved jeg helt ærlig ikke om jeg tør… Hvad siger I andre? Er det en go eller no go?

Jeg synes, at du skulle få en snak med hende i telefonen og så følge din mavefornemmelse udfra samtalen. Det vi kan komme med her er jo gætterier - og hun kan jo være ganske ok.

Ja det har du ret i… Jeg har bare ingen erfaring med den slags

Kender til en dyrlæge som tidligere boede i Herning, som også arbejdede på slagteriet og som også var dyrlæge i småtingsafdelingen i sin fritid og hun var ok til at neutralisere.

Det er hende, der nu har dette sted: http://www.familiedyrlægen.dk/

Jeg husker, at hun var billig, men vist ikke så billig, som det er nævnt med hende i Kolding.

Hvis hun har faciliteterne og udstyret til at gøre det forsvarligt, ser jeg ingen problemer i det…

Men ikke godt hvis det er som en jeg hørte om for nyligt, der også var billig…han kom endda hjem til folk…og det var noget med, at kastrering af hankattene bare blev foretaget midt på spisebordet i stuen…altså hvordan man kan står og rode med narkose o.s.v. under de forhold, det ved jeg sgu ikke.

I øvrigt har vi også sådan en “køkkenbordsdyrlæge” i Silkeborg, hun har det hjemme i privaten…og det er vist ikke helt godt…noget med kat og killinger død under kejsersnit o.s.v…