Birma masker.... Hvordan ser I forskel

Mon ikke det har noget at gøre med at hvis en opdrætter får fremavlet en fuldkommen håbløs killing (det behøver såmænd ikke at være så graverende i menigmands øjne) så villl vedkommende ikke ret gerne ha’ sat sit navn i forbindelse med “misfostret” - og vil derfor forsøge at forhindre at den bli’r udstillet

Ikke at jeg hverken forstår eller er enig med den holdning, men jeg kunne forestille mig at det spillede ind…

[QUOTE=Eife;768312]Kokarderne kan man selv købe :slight_smile: Dvs. hvis bimse pigen skulle blive Ex2, så kan I også købe en fin kokarde til Noa med Ex2 på…
Vinde dem - det er Best In Show eller Supreme-titlen man skal have for at få det… :)[/QUOTE]

Hov det vidste jeg ikke (eller … jeg har åbenbart ikke hørt efter i timen) … tænk så kunne jeg ha’ købt mig fattig i Ex1 kokarder selv til Ibbermand? Nå… det bli’r - MÅSKE - i Brædstrup så L (det er trods alt mange penge for sådan en … tingest LOL Meeeen osse lidt sjovt!

[QUOTE=TrekkieGrrrl;769722]Enig! Der står osse “kælekat” på de kontrakter jeg har fået med på mine. For selv en lovende killing kan jo udvikle sig … anderledes. Ozzy f. eks. har aldrig HELT fået den hovedfacon JEG havde forventet i forhold til hvordan han så ud som killing. Men han blev nu heller ikke købt med tanke på udstilling, det kom først senere - men derfor vil man jo alligevel gerne ha’ en kat der ikke ser HELT tåbelig ud i forhold til standarden.

Selv Ib (Mette… det er fis :wink: ) ser hæderlig ud. Han har i al fald en rigtig flot farve og perfekt profil. At hans ører så er … mindre flappede end ønsket… er en anden ting. Alt andet på ham (ok minus hans lille haleknæk, som er tilladt på kastrater) er faktisk vældig fint

Men han er vokset til det, han så ret alternativ ud som killing. Og Ozzy så omvendt perfekt ud :slight_smile:

Og UUUH Housie… hvis du får en bimse så flytter jeg ind hos dig![/QUOTE]

Jamen jeg regner da med du flytter ind uanset, d.9/10 marts, med minimum 1 x kat!? Selvom vi bor småt kan vi altid lukke et værelse af til jer! :kryds:

PS: Man bliver hentet på stationen, i bil, kørt hjem, installeret, får kaffe, mad og morgenmad, og kørt til rødovre, holdt med selskab, og bliver kørt tilbage på stationen igen!
(PPS: vi kan evt. dele et bur/sturdi, jeg har 2 pladser)

Hehe, det kunne du ja :smiley: Men ved ikke om der er nogen der har tænkt på at oplyse lige det… Men du kan jo så nå det i Brædstrup, hehe

[QUOTE=Chicabee;769701]Skal bimser da nu også have hvidt på forpoterne ? Hvad er det nu for noget nymodens stads :slight_smile: :slight_smile:
Den viden er ikke nået herud på bøhlandet til mange af mine kræ. :høhø:[/QUOTE]
Åh ja, det er mest sådan noget nymodens pjat vi kører lidt på forsøgsbasis. Men jeg tænkte at måske kunne en bimse se flot ud med lidt hvidt på forpoterne, så det sysler vi lidt med - men det er ikke så let, og jeg har fundet ud af at personligheden slet ikke sidder i de hvide fusser, så måske dropper vi det helt igen og går tilbage til sortfodsudgaven igen :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;769762]Åh ja, det er mest sådan noget nymodens pjat vi kører lidt på forsøgsbasis. Men jeg tænkte at måske kunne en bimse se flot ud med lidt hvidt på forpoterne, så det sysler vi lidt med - men det er ikke så let, og jeg har fundet ud af at personligheden slet ikke sidder i de hvide fusser, så måske dropper vi det helt igen og går tilbage til sortfodsudgaven igen :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Så skal den blåmaskede Cup Cake bare lige have dyppet fusser i mørk chokolade, så er den i vinkel :slight_smile:

[QUOTE=housecoat;769730]Jamen jeg regner da med du flytter ind uanset, d.9/10 marts, med minimum 1 x kat!? Selvom vi bor småt kan vi altid lukke et værelse af til jer! :kryds:

PS: Man bliver hentet på stationen, i bil, kørt hjem, installeret, får kaffe, mad og morgenmad, og kørt til rødovre, holdt med selskab, og bliver kørt tilbage på stationen igen!
(PPS: vi kan evt. dele et bur/sturdi, jeg har 2 pladser)[/QUOTE]

RØDOVRE? Der kører overhovedet ikke tog fra Rødovre!!! :wink: Jeg vil gerne fragtes til/fra Høje Tåstrup…

Men resten lyder forrygende… jeg er FRISTET til at ta’ Ib med, bare fordi… :lol:

[QUOTE=Susanne W;769762]Åh ja, det er mest sådan noget nymodens pjat vi kører lidt på forsøgsbasis. Men jeg tænkte at måske kunne en bimse se flot ud med lidt hvidt på forpoterne, så det sysler vi lidt med - men det er ikke så let, og jeg har fundet ud af at personligheden slet ikke sidder i de hvide fusser, så måske dropper vi det helt igen og går tilbage til sortfodsudgaven igen :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Maskede katte er nu osse PÆNEST med maskefarvede fusser :wink:

RØDOVRE? Der kører overhovedet ikke tog fra Rødovre!!! Jeg vil gerne fragtes til/fra Høje Tåstrup…

Men resten lyder forrygende… jeg er FRISTET til at ta’ Ib med, bare fordi…

Ja som jeg sagde, man bliver hentet, i bil, på højetåstrup station, kørt hjem (til nørrebro), bliver installeret i børneværelset (med en ib) får mad, hygge, søvn, morgenmad, kørt til rødovre (i bil, med en ib) og fragtet tilbage igen på højetåstrup station…:venter:

:klapper:

RØDOVRE? Der kører overhovedet ikke tog fra Rødovre!!! Jeg vil gerne fragtes til/fra Høje Tåstrup…

Men resten lyder forrygende… jeg er FRISTET til at ta’ Ib med, bare fordi…

ihh hvor vi glæder os til i kommer :slight_smile:

ahahahaha det jo et tilbud man ikke kan sige nej til. Dog vil jeg ikke LOVE at jeg ta’r Ib med… jeg er ikke sikker på han vil synes det er så hyggeligt at køre i tog som jeg gør… men … well…

Det vil nok overraske mange… :?
Men OK, en prof som dig regner nok ikke S-tog som “rigtige tog”, men mere noget i stil med Metroen og det lille tog i Tivoli? :stuck_out_tongue:

[QUOTE=FinnFrode;769794]Det vil nok overraske mange… :?
Men OK, en prof som dig regner nok ikke S-tog som “rigtige tog”, men mere noget i stil med Metroen og det lille tog i Tivoli? :p[/QUOTE]

:høhø: