Birmakillinger søger nye slaver med ret til førsel af dåseåbner!

Efter sommerferien søger vores hellig birma killinger nye, gode og blivende hjem.
De er opvokset midt i familien som forkælede små familiemedlemmer på 4 ben. De er meget selskabelige og sælges ikke som alene-katte, medmindre det er til hjem hvor der altid er nogen hjemme. Alle killingerne er kælekatte, der ikke er egnet til udstilling, men derimod meget fine at kysse på og kramme med :hjerte:

Vi er ikke helt up to date med gode billeder af alle, men her er da lidt at se på :slight_smile:

Where Blue Begins, blåmasket han - den absolut sidste søn efter legendariske EC Helios von Achor DSM; hans mor hedder Wehnert´s Snowfall. Mild og rar kat.
Han er født 5. april og er klar i starten af august.

Valdemar, lillamasket han - en sjov og kærlig søn af GIC Wehnert´s X-It On Main Street og Wehnert´s Wendy.
Han er født 4. april og klar i starten af august.

Xuie, Xarabi og Ximon er 3 meget smukke blåtabbymaskede hanner efter GIC Nine Bells Rhinestone Cowboy og Wehnert´s Independence Day. Ximon kan evt. udstilles som kastrat i de laveste klasser.
De er født 3. maj og klar til nye udfordringer i slutningen af august.

Endelig har Wehnert´s Santa Fe iår sit første kuld efter Wehnert´s X-It On Main Street, 3 meget søde og kontaktsøgende hanner:
Zunny Goodyear, chokolademasket
Ziggy Stardust, chokoladetabbymasket - han har medfødt cataract på venstre øje, men er upåvirket af det
Zippety Do-Dah, lillatabbymasket sprællemand med mange gode ideer i løbet af en dag :inlove:
De er født 21. maj og kan så småt begynde at finde nye hjem medio september.

Alle er vaccineret 2 gange, neutraliseret, ormebehandlet. øretatoveret, chipmærket og registreret i katteregisteret og har naturligvis Felis Danica stamtavle, når de engang er klar til nye udfordringer. Sælges IKKE til fritløb, men gerne til liv i lejlighed eller hus med løbegård eller indhegnet have.
Henv. [email protected] eller tlf. 7562 6109 - som regel lettest på mail :slight_smile:

Nå, jeg glemte et par af de billeder, jeg har lånt af Lykke :slight_smile:

Zunny Goodyear, chokoladebamse

Ximon, blåtabbymasket bamse

De er forbandet nuttede, kælne, tillidsfuld, spindende og bedårende små banditter! :wehuu:

Where Blue Begins. Han bliver kastreret torsdag den 6. august og er klar til nye udfordringer kort tid efter :hjerte:

:besvimer::besvimer::besvimer:

SUSANNE! Det burde være forbudt at vifte folk om næsen med så lækker en lille uldtot! Hold om hvor ser han kysse-kramme-blød ud:smelter:

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Han er bare SÅ sød, og det er med en del vemod, fordi han er absolut sidste søn af Helios.
Og be warned, for det bliver ved indtil alle bimselinger har fundet et sted at bo :slem:
VH
Susanne

Dygtige fluefangere, der vokser pænt til :slight_smile: Det blev Blue der vandt og fik en lille eftermiddagssnack :høhø:

Det var så dagens bedste billede af Ziggy Stardust :slight_smile:

Valdemar, der blev ved med at skulle vaske sig, klø øre, se den anden vej… alt andet end se på kameraet!

Ziggy Stardust i fuld gang med at lege med en tante, Cup Cake.

Smukke og dejlige Xarabi - der er ialt 3 dejlige blåtabby knægte :hjerte:

Independece Day passer stadig gerne de store, forkælede bimse-unger :slight_smile:

Zippety Do-Dah, lillatabbymasket han

Dejlige Blue. Nu kastreret, færdigvaccineret og mangler en ny, god familie :slight_smile:

Smukke Ximon, blåtabbymasket han

Nurh hvor er de nuttede :wehuu: Godt jeg ikke kan lide killinger. Desuden ville prinsesse OG dronning Isabella (hun har vist lige forfremmet sig selv :gruble:) nok ikke være så tilfreds, hvis hun skulle dele hjem OG nussetid med sådan en lille ‘grim ting’ (sagt med Isabellas ord) :rock: Så det er nok bedst, at jeg nøjes med at små salve lidt over de her billeder, og taktfast gentage sætningen ‘Jeg kan ikke lide killinger…’ :høhø:
Tror også Isabella har fået nok af killinger, når hun kommer hjem fra Ribe på søndag, for hun har været killingesitter :klapper:

Vi mangler stadig nogen med forstand på dåseåbning, der har hus- og hjerterum til nogle dejlige bimsedrenge :hjerte:

Xarabi - de er ialt 3 dejlige blåtabby knægte, der er meget ens i udseende :slight_smile:

Blue har de fineste bisser :høhø:

Blue og Zunny Goodyear :slight_smile:

Zunny Goodyear er bare total nuser! Åh suk, gid man havde pladsen, så tror jeg Alvilde var klar til at lære ham hvordan man mange gange dagligt skal være vedholdende omkring vådkost og hvilket ansigtsudtryk man skal sætte :wink:
Han er virkelig smuk! :wehuu::wehuu:

Visse-vasse, sådan en fylder ikke ret meget :slem: Og hvis du synes han ser sød ud på billeder, så skulle du bare prøve at have ham i armene :slight_smile: Det er SÅ kærlige og kælne killinger, at det faktisk er synd for folk at de går glip af dem :slight_smile:
VH
Susanne

Jeg synes, Blue er sååååå lækker :hjerte: - og hvis han havde været en hun - så er det da lige før jeg tror, at jeg kunne finde vej til Horsens…

Altså han er jo nærmest kønsløs idet han allerede er snippet :wink: Og du kan goooodt tro han putter godt i arm om natten :slem:

Jow - men jeg vil gerne have kønsløse hunkatte…:slight_smile:

Jeg ville så gerne have en søn af Helios :inlove: og Blue ser fantastisk ud :hjerte: Men jeg er helt sikker på at det vil Sookie ikke :frowning: jeg må nok hellere høre efter - øv. Men håber I finder et godt hjem til ham - jeg kan ikke forstå at han ikke er revet væk.

Hvis nu den nederste sampak får celofan og en sløjfe omkring og kan leveres i Middelfart, så kan Rune da ikke sige nej til et par bimser i fødselsdagsgave :slem:

De er godt nok søde :wehuu: