Birmakillinger søger nye slaver med ret til førsel af dåseåbner!

Jeg er ret sikker på at ministeren for ligestilling vil være enig i at det er kønsdiskrimination, og det er forbudt :regler: Vi bliver desværre nødt til at indstille dig til en mindre bøde :slem:

Lillatabbymaskede Zippety Do-Dah vil gerne bo hos en sportsinteresseret familie :slem:

Smukke og dejlige Zunny Goodyear har fundet sig en netdate, som han har besluttet at flytte sammen med i løbet af næste uge :høhø: De andre rødder er stadig ledige på markedet til gode, blivende hjem - gerne hvor man må putte i seng og kan blive nusset meget med.
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1263341]Smukke og dejlige Zunny Goodyear har fundet sig en netdate, som han har besluttet at flytte sammen med i løbet af næste uge :høhø: De andre rødder er stadig ledige på markedet til gode, blivende hjem - gerne hvor man må putte i seng og kan blive nusset meget med.
VH
Susanne[/QUOTE]

Og jeg har hørt en fugl synge om, at hans netdate slet ikke kan vente med at kysse og kramme på ham :wehuu:

Zippety Do-Dah, lillatabbymasket burre af den slags der nærmest hænger fast på tøjet af os :slight_smile:

[QUOTE=Susanne W;1263718]
Zippety Do-Dah, lillatabbymasket burre af den slags der nærmest hænger fast på tøjet af os :)[/QUOTE]

Neeeeeeeei, hvor er han fiiiiiiiiiiin!! :lovelove:

Nemli´:)

//youtu.be/dDTCDORyv10

Åh Susanne dette er så ondt…

Man bliver jo afhængig af jeres katte…
Min kvote for andre racer i huset er opbrugt, men i Gør det umuligt at leve uden en af jeres babyer i huset… puh tror bare jeg putter og mysser lidt på velcro og husker ham på at han lever evigt…

Dejlige Blue har fundet et sted, hvor han gerne vil bo fremover :hjerte: Resten af rødderne kan træffes på JYRAKs udstilling i Middelfart 14.-15. november, hvor man kan “ih” og “åh” og “næh” og kramme og kysse løs på dem :høhø:

Zippety Do-Dah har fundet nogle mennesker, han godt kan lide :slight_smile: Heldigvis ser det ud til at han også så småt begynder at kunne lide de andre katte i familien, så han er hermed pillet af til-salg-listen :slight_smile:
Tilbage er 3 dejlige blåtabbymaskede drenge, en chokoladetabbymasket sukkerknald og en lillamasket bamse :wink:

Jeg havde udsigt til buret fuld af bimser og striber på Middelfart udstillingen.

Ham Valdemar altså. . Skal vi ikke bare sige jeg var derovre maaaaaange gange. Mangen til lille opmærksomheds krævende nussetrold skal man vist lede længe efter. For sulan hvor er han sød :hjerte:

Ja, Valdemar gjorde hvad han kunne for at komme med en rar dame med hjem :slight_smile: På et tidspunkt havde han endda røde kysselæberaftryk i panden, men lige meget hjalp det, hun havde vist kat nok i forvejen :slight_smile: Omend på ingen måde sådan en som Valdemar :wink:

Xarabi har fundet en ny familie, som han godt kunne lide, så han pakkede sine papirer og sin killingepakke og drog nordover :slight_smile:

Valdemar, Xuie og Ximon har planer om at gøre hobbyudstillingen i Arnborg Forsamlingshus usikker imorgen :ok:
VH
Susanne

XIMON

AI, kommer der en Xuie…hun skal have en masse køsser

Han :wink: Men han kysser godt, og du må gerne :slight_smile:

Efter 4 ugers udsættelse af aftaler sprang Ximon´s potentielle køber endelig fra idag - det havde vi nu godt på fornemmelsen. Dejlige Ximon søger derfor stadig en ny, rar familie, hvor der må puttes lidt i arm :slight_smile:

Og 10 minutter efter ovenstående var skrevet, meldte der sig et smørhul til Ximon, så han er allerede rejst sydover, så det også kan blive jul i Vejle :slight_smile:
Så mangler vi kun Valdemar, som måske og måske ikke har et nyt sted i kiggerten…
VH
Susanne

Har alle fået nyt hjem undtagen Valdemar? :slight_smile:

Ja, og Valdemars nye familie er nu endelig blevet så tilpas møre, at de har besluttet at de er nødt til at have ham :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1269307]Ja, og Valdemars nye familie er nu endelig blevet så tilpas møre, at de har besluttet at de er nødt til at have ham :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Han er da også bare sådan en kat man (næsten) ikke kan leve uden :wehuu: