Jeg er ret sikker på at ministeren for ligestilling vil være enig i at det er kønsdiskrimination, og det er forbudt Vi bliver desværre nødt til at indstille dig til en mindre bøde
Lillatabbymaskede Zippety Do-Dah vil gerne bo hos en sportsinteresseret familie
Smukke og dejlige Zunny Goodyear har fundet sig en netdate, som han har besluttet at flytte sammen med i løbet af næste uge :høhø: De andre rødder er stadig ledige på markedet til gode, blivende hjem - gerne hvor man må putte i seng og kan blive nusset meget med.
VH
Susanne
[QUOTE=Susanne W;1263341]Smukke og dejlige Zunny Goodyear har fundet sig en netdate, som han har besluttet at flytte sammen med i løbet af næste uge :høhø: De andre rødder er stadig ledige på markedet til gode, blivende hjem - gerne hvor man må putte i seng og kan blive nusset meget med.
VH
Susanne[/QUOTE]
Og jeg har hørt en fugl synge om, at hans netdate slet ikke kan vente med at kysse og kramme på ham
Zippety Do-Dah, lillatabbymasket burre af den slags der nærmest hænger fast på tøjet af os
[QUOTE=Susanne W;1263718]
Zippety Do-Dah, lillatabbymasket burre af den slags der nærmest hænger fast på tøjet af os :)[/QUOTE]
Neeeeeeeei, hvor er han fiiiiiiiiiiin!!
Nemli´:)
Åh Susanne dette er så ondt…
Man bliver jo afhængig af jeres katte…
Min kvote for andre racer i huset er opbrugt, men i Gør det umuligt at leve uden en af jeres babyer i huset… puh tror bare jeg putter og mysser lidt på velcro og husker ham på at han lever evigt…
Dejlige Blue har fundet et sted, hvor han gerne vil bo fremover Resten af rødderne kan træffes på JYRAKs udstilling i Middelfart 14.-15. november, hvor man kan “ih” og “åh” og “næh” og kramme og kysse løs på dem :høhø:
Zippety Do-Dah har fundet nogle mennesker, han godt kan lide Heldigvis ser det ud til at han også så småt begynder at kunne lide de andre katte i familien, så han er hermed pillet af til-salg-listen
Tilbage er 3 dejlige blåtabbymaskede drenge, en chokoladetabbymasket sukkerknald og en lillamasket bamse
Jeg havde udsigt til buret fuld af bimser og striber på Middelfart udstillingen.
Ham Valdemar altså. . Skal vi ikke bare sige jeg var derovre maaaaaange gange. Mangen til lille opmærksomheds krævende nussetrold skal man vist lede længe efter. For sulan hvor er han sød
Ja, Valdemar gjorde hvad han kunne for at komme med en rar dame med hjem På et tidspunkt havde han endda røde kysselæberaftryk i panden, men lige meget hjalp det, hun havde vist kat nok i forvejen
Omend på ingen måde sådan en som Valdemar
Xarabi har fundet en ny familie, som han godt kunne lide, så han pakkede sine papirer og sin killingepakke og drog nordover
Valdemar, Xuie og Ximon har planer om at gøre hobbyudstillingen i Arnborg Forsamlingshus usikker imorgen
VH
Susanne
XIMON
AI, kommer der en Xuie…hun skal have en masse køsser
Han Men han kysser godt, og du må gerne
Efter 4 ugers udsættelse af aftaler sprang Ximon´s potentielle køber endelig fra idag - det havde vi nu godt på fornemmelsen. Dejlige Ximon søger derfor stadig en ny, rar familie, hvor der må puttes lidt i arm
Og 10 minutter efter ovenstående var skrevet, meldte der sig et smørhul til Ximon, så han er allerede rejst sydover, så det også kan blive jul i Vejle
Så mangler vi kun Valdemar, som måske og måske ikke har et nyt sted i kiggerten…
VH
Susanne
Har alle fået nyt hjem undtagen Valdemar?
Ja, og Valdemars nye familie er nu endelig blevet så tilpas møre, at de har besluttet at de er nødt til at have ham
VH
Susanne
[QUOTE=Susanne W;1269307]Ja, og Valdemars nye familie er nu endelig blevet så tilpas møre, at de har besluttet at de er nødt til at have ham
VH
Susanne[/QUOTE]
Han er da også bare sådan en kat man (næsten) ikke kan leve uden