Birmakillinger søger nye slaver med ret til førsel af dåseåbner!

Han er bare det dejligste :slight_smile: Han skal bo hos Lille Bjørns familie - Lille Bjørn gik jo desværre til med FIP, og de har haft noget ondt i maven ved tanken om at det kan ske igen (livet indeholder jo som bekendt ingen garantier!), men de kan ikke blive ved med at undvære, så nu skal det endelig være. Der er en søn i familien, der er kørestolsbruger og der er mange hjælpere ud og ind ad døren hele døgnet, men det er jo ikke noget problem for disse her knægte med kørestole og hjælpere, nærmest tværtimod :slight_smile:

Så er der jo flere mennesker til at nusse og beundre dem. :stuck_out_tongue:

Hvor er det dejligt at høre! :slight_smile: Og hverken kørestole eller hjælpere er noget problem, når det er katte fra jer. Det kan jeg ihvertfald skrive under på. ALT med hensyn til kørestole, hjælpemidler og hjælpere tager mine to drenge også bare super og har gjort det siden første dag. Og at få en killing gør også at den hurtigt og nemt lærer at hoppe op til én - både i kørestolen, men også i ens seng. Det er IKKE en selvfølge at en kat vil det og slet ikke hvis man kører rundt i et stort monster af en kørestol :høhø: Mine tre elsker nu at få en køretur i min kørestol, så slipper de også for selv at gå :ups:

Og at have både katte og hjælpere 24/7 er intet problem! Jeg har valgt kun at ansætte katteelskere og det er noget mine bimser i allerhøjeste grad nyder godt af :inlove: