Bliver du nemt ked af det

Det er blot nogle generelle træk.
Man skal se horoskopet som en samlet del af mennesket. :stuck_out_tongue:
Her pjatter vi lidt…:tihi:

Det er min mor også :p, specielt når det er noget jeg gør :høhø:

Jeg er i perioder nemmere til at blive ked af det end andre perioder, men jeg er så også i nogle situationer nemmere til at fare op og blive pænt hysterisk, end i andre. Det kommer an på om jeg føler mig generet, chikaneret eller (uberetiget) irettesat, eller om jeg på tidspunktet er en “kold skid”.

Gitze. jeg har det som dig mht billeder. Jeg HADER at se billeder af mig selv fordi jeg syns jeg ligner en kæmpestor marengs agtig jubelnar med en vældig grim paryk på (uanset om håret er kort eller lang), men hvis folk kun kan more sig over mit udseende så har de godtnok ikke mange andre værdier i livet.

Jeg er også fisk :fløjte:

[quote=Mona Jensen;282101]Jo-da krebsen er følsom. :fløjte: :fløjte:

Meeen den kan finde på at tage sin skal på - så man ikke kan nå derind.

Krebsen kan også finde på at være meget stædig.
Og de glemmer, hvor svært det er at være teenager. :græde:[/quote]

Så må det at være stædig overskygge det at være følsom :tihi:, jeg har kun ganske få gange set min mor være følsom og det var da vores kaniner døde på stribe lige pludselig :uha:, men stædig er hun hver dag :sshh:

Midt i al elendigheden skal du vide kære Andrea;
at krebsen er nogle af de bedste mødre, som findes.

De forguder deres afkom…:hjerte:

Jeg håber at der er noget, der falder på plads med den oplysning. :fløjte:

[quote=Mona Jensen;282110]Midt i al elendigheden skal du vide kære Andrea;
at krebsen er nogle af de bedste mødre, som findes.

De forguder deres afkom…:hjerte:

Jeg håber at der er noget, der falder på plads med den oplysning. :fløjte:[/quote]

Det er vist på sådanne her et tidspunkt at jeg skal holde min mund :sshh:.

Så må kattene vores hendes børn, for synes bestemt ikke at hun forguder mig lige så meget sammen dem :fløjte:

[quote=Anne K;282106]Jeg er i perioder nemmere til at blive ked af det end andre perioder, men jeg er så også i nogle situationer nemmere til at fare op og blive pænt hysterisk, end i andre. Det kommer an på om jeg føler mig generet, chikaneret eller (uberetiget) irettesat, eller om jeg på tidspunktet er en “kold skid”.

Gitze. jeg har det som dig mht billeder. Jeg HADER at se billeder af mig selv fordi jeg syns jeg ligner en kæmpestor marengs agtig jubelnar med en vældig grim paryk på (uanset om håret er kort eller lang), men hvis folk kun kan more sig over mit udseende så har de godtnok ikke mange andre værdier i livet.

Jeg er også fisk :fløjte:[/quote]

He he Anne - jeg elsker at grine af billeder af dig, men det er jo kun fordi jeg eeelsker dig. :inlove: Hvis I kigger på billederne af mig, sååååå er der vist ingen tvivl om, hvem der tager prisen for “mest tåbelig at se på” :stuck_out_tongue: Typisk mig på billeder - og i virkeligheden er jeg slet ikke helt så grim (tror jeg nok :fløjte: :klapper: )

Jeg kan kun tilskrive mig det andet Anne har skrevet :ok:

Har lige en lille tilføjelse.
Jeg kan næsten ikke snuppe mennesker, der er meget sårbar og “græder” i et indlæg, for dernæst at fare lige i hovedet på andre.
Der er et eller andet over den “dobbeltmorale” jeg finder lidt underlig?? (mangler et bedre ord)

[quote=En forhenværende bruger;282112]Det er vist på sådanne her et tidspunkt at jeg skal holde min mund :sshh:.

Så må kattene vores hendes børn, for synes bestemt ikke at hun forguder mig lige så meget sammen dem :fløjte:[/quote]

det er sjovt - det siger min mand også altid -LOL

Ja så :uha:, lige før vi kan starte en klub for os “forsømte” mennesker :tihi:

[quote=En forhenværende bruger;282112]

Så må kattene vores hendes børn, for synes bestemt ikke at hun forguder mig lige så meget sammen dem :fløjte:[/quote]

Andrea :hjerte: det kan jo være, at din mor har en brist…:gruble:

Kun en? -what, Tror vist hun har flere :tihi:.

Ej, må hellere være sød nu -engel

Der er vist inten tvivl om, at I elsker hinanden på bunden OG ligner hinanden meget :høhø: :høhø: :høhø:

Både og.

Jeg kan ikke tåle at blive skældt ud. Så begynder tårene med det samme. Og så er det uanset om det er en fremmed eller mine forældre eller hva ved jeg.

Jeg er hårdhudet mht andres dyr. Altså dyr der bliver pelset levende og dyr der har det dårligt ala animal planet, så bliver jeg trist. Men jeg begynder ikke at græde. Hvis en skriver at hendes kat er død pga et eller andet, så bliver jeg heller ikke ked, lige som mange herinde gør. Eller en der skriver hvor højt hun elsker sin afdøde kat. Det rører mig heller ikke :slight_smile:

Her tænker jeg på hendes 2 dejlige børn. :hjerte::hjerte:

Andrea vil du vide sandheden: På katteudstillinger har din mor et stort skilt
stående - hvorpå der står - jeg elsker mine børn…

Du be’r blot din mor om at vise skiltet til dig.
Så har du fanget hende…:tihi:

[quote=Mona Jensen;282110]Midt i al elendigheden skal du vide kære Andrea;
at krebsen er nogle af de bedste mødre, som findes.

De forguder deres afkom…:hjerte:

Jeg håber at der er noget, der falder på plads med den oplysning. :fløjte:[/quote]

Skulle du mon være krebs Mona-musen?

[quote=Mona Jensen;282662]Her tænker jeg på hendes 2 dejlige børn. :hjerte::hjerte:

Andrea vil du vide sandheden: På katteudstillinger har din mor et stort skilt
stående - hvorpå der står - jeg elsker mine børn…

Du be’r blot din mor om at vise skiltet til dig.
Så har du fanget hende…:tihi:[/quote]

Man kan heller ikke andet end at elske os -engel

Det vil jeg gøre så :tihi:

Nej…min ven…jeg er en rigtig kat - altså en løve-mor. :inlove: