Blødning i drægtighed

Så er jeg lidt mere fattet. Men er stadig i både chok og ked. Kitty sov stille ind efter end operation. Hun havde nogle problemer under selve narkosen og var faktisk væk et kort øjeblik siger dyrlægen, men de fik hende i gang igen. Derfor ville de gerne beholde hende natten over for en sikkerhedsskyld da hun også var meget sløj bagefter. Da de kort tid efter vil lave endnu et tjek til hende, er hun sovet ind.
Dyrlægen siger han desværre oplevet lignende med en hellig birma og en exotic i de 16 år han har praktiseret, men at han fra kollega tidligere har hørt netop disse to racer kan have problemer med narkosen, om det er sandt aner jeg ikke og sorry, lige nu er jeg ligeglad. Har måtte informere opdrætter og sidder selv og stor tuder. Melder klart ud at har nogen noget negativt og sige, så tag den over PB, orker ikke skjulte hentydninger i tanketråd og lign.

Årh hvor jeg føler med dig :frowning: Hvor må det bare være hårdt :frowning:

Det gør mig virkelig ondt Gitte…sikken en mareridt.

Farvel, Kitty, smukke tortie-pige. :brist: Det var jo slet ikke sådan, det skulle være endt. -riprip

Så længe vi husker dem, er de stadig med os. :trøste:

:kram: Sikke en kedelig opdatering. Håber du har nogen hos dig

:rip: lille Kitty

Det gør mig ondt Gitte :frowning:

Det gør mig ondt for dig :frowning:
Sov sødt Kitty :lys:

Tak skal I have, jeres søde ord varmer nu jeg er så ked. Linea er ovre ved farmor til i morgen, så har kun den ene af de store knægte hjemme, så det gør altså tårene for frit spil, samtid med Delko knues endnu hårdere ind til mig. Havde så mange planer og drømme med min skønne pige, hun var altid glad og så mild og dejlig.

Øv Gitte, det gør mig virkelig ondt -kramer

:ked:
Nej! hvor er det forfærdeligt for jer :kram:

Det der skulle have været starten på nye liv, blev enden på den smukke mors :ked:

Puha, du må have det forfærdeligt nu, føler med dig

Mange tanker herfra og et :lys: til Kitty

:brist: Søde Gitte, hvor er det bare uretfærdigt!

:kram:

Det gør mig virkelig ondt :kram:

:lys:

Det gør mig så ondt Gitte :kram: mange tanker til dig og unger.

God rejse Kitty :lys:

Åh nej! Det var dog forfærdeligt:ked:
Hvor jeg dog føler med dig Gitte. :trøste:
Sov sødt, Kitty:lys:

Åh nej, Gitte, det var dog forfærdeligt :ked:
Det gør mig frygteligt ondt :frowning:

Venligst
Dorthe

Det gør mig ondt - du gjorde, hvad du kunne

-kramer

Det var dog frygteligt :frowning: :kram: til dig!

Åh nej, det var trist :frowning:

Stort :kram: til jer!

Hvor er det trist :ked:
God rejse lille Kitty :lys:

:kram: