Blotched?

Er der nogen af jer der kan se om denne lille baby er blotched??

Jaja jeg ved godt at den kun er få timer gammel, men jeg er sååå nysgerrig :tihi:

Det er en svær opgave. Umiddelbart nej. Har den striber i ansigtet eller er den helt sort.

Sådan ser den ud i ansigtet…

Hvor er hun dejlig:hjerte: Hvem har dog givet hende en ridse hen over næsen:?:fyy:

Hvor ser du ridse ???

Hehe, det er ikke en ridse, sådan ser de hvide næser tit ud :wink:

Jeg tror at den er blotched, det ligner at den har "briller"nnemlig.

Midt på næsen - tværs henover den - er der en tydelig rød:? streg, som jeg fortolkede som en ridse…

Gør de det:? Hvorfor mon:? Jeg er ikke vant til den slags…

Briller påviser kun at katten er tabby, ikke hvilken type tabby :slight_smile: Udfra billedet er det svært at vurdere mønster - antager at killingen stamtavlemæssigt kan være andet end blotched?

Hilsen
Pia

[QUOTE=Pitho;635532]Briller påviser kun at katten er tabby, ikke hvilken type tabby :slight_smile: Udfra billedet er det svært at vurdere mønster - antager at killingen stamtavlemæssigt kan være andet end blotched?

Hilsen
Pia[/QUOTE]

Du har ret, det var mig som tog fejl og troede at hun var i tvivl om den var non aguti :slight_smile:

[QUOTE=Pitho;635532]Briller påviser kun at katten er tabby, ikke hvilken type tabby :slight_smile: Udfra billedet er det svært at vurdere mønster - antager at killingen stamtavlemæssigt kan være andet end blotched?

Hilsen
Pia[/QUOTE]

Moren er makrel og faren er spotted…

Sidste kuld faren lavede var der 1 sort, 1 spotted og en blotched…

Brede striber!
f (s?) 09 22

vh

Andreas

[QUOTE=Pitho;635532]Briller påviser kun at katten er tabby, ikke hvilken type tabby :slight_smile: Udfra billedet er det svært at vurdere mønster - antager at killingen stamtavlemæssigt kan være andet end blotched?

Hilsen
Pia[/QUOTE]

Vil du dermed argumentere for at killingen er makreltabby ?

Jeg vil ikke sige noget konkret. Det må vise sig med tiden.

Min lille baby pige… :smiley: <3

[QUOTE=dkkorat;635521]Midt på næsen - tværs henover den - er der en tydelig rød:? streg, som jeg fortolkede som en ridse…

Gør de det:? Hvorfor mon:? Jeg er ikke vant til den slags…[/QUOTE]
Pelsen er tynd, og huden rød på nyfødte…så det ses tydeligt på hvide ansigter :0)

Camilla(DKKorat) hun har ingen ridse… :slight_smile:

[QUOTE=Andreas;635551]Brede striber!
f (s?) 09 22

vh

Andreas[/QUOTE]

:kryds::kryds::kryds: for at du har ret!!! :slight_smile:

Sølv kan hun ikke være.

[QUOTE=Andreas;635551]Brede striber!
f (s?) 09 22

vh

Andreas[/QUOTE]

Hun er ikke sølv… :slight_smile: