Et rige af tåge og vrede
Total facebook bog men har hørte bog 1 i serien færdig i dag og er nu igang med bog nr 2 som er denne…
Duer ikke til at læse i dag, så den køre på lydbog
Et rige af tåge og vrede
Total facebook bog men har hørte bog 1 i serien færdig i dag og er nu igang med bog nr 2 som er denne…
Duer ikke til at læse i dag, så den køre på lydbog
Næste bog er Hushjælpens Skygge…
Den har jeg også læst.
Jeg skal til og i gang med The Eldest af Christopher Paolini, bog nr. 2 i the inheritance cycle - det er hverken første eller sidste gang jeg læser bøgerne
Jeg tager Jordemoderkrøniken 5 og 6 lige efter hinanden.
Det er nogle gode, hyggelige bøger. Syntes også det er en god serie.
Iflg Saxo er de oppe på 17 bøger nu
Har du en forfatter @louiseogbuster ?
Har søgt under titlen jordmoderkrøniken, men uden resultat
Jeg er netop begyndt at læse ‘Den røde hane’, som er den næste i DRs Romanklub. Den virker lovende…
Jeg har i øvrigt besluttet mig for at købe de 6 bøger, som er nomineret. Det er lækkert med noget nyt og godt til min bogreol.
@Eva tillader mig lige og svare tro det er denne her @louiseogbuster læser det er en længere serie
Tog bare lige en tilfældig
Havde set saxo havde den
Få Afsløringen af Anita Strøm som e-bog i ePub format på dansk - 9788775716487 https://search.app/BmPPF5UkxGoGSX7z8
Du må endelig gerne holde os herinde opdateret med hvad I læser, og betragtninger om bøgerne.
Jeg er MEGET til krimier, og læser(/lytter) sjældent andet - men tager rigtig gerne i mod anbefalinger, for at komme lidt ud af min komfortzone.
Tak @Beimis men jeg læser kun bøger og benytter ikke e-reoler og andre muligheder, så hvis serien ikke findes som fysiske bøger, så har det ingen interesse, desværre.