Bogormen 2026

4 Synes om

Nu vil jeg læse

5 Synes om

Jeg læser/lytter selvfølgelig stadig, glemmer blot at dele

5 Synes om

Jeg får desværre hverken læst eller lyttet for tiden. Men fik læst og lyttet så meget tidligere på året at jeg faktisk har opnået mit “mål”. Og selvom jeg ikke får læst/lyttet for tiden, så betyder det ikke, at jeg bruger mere tid på telefonen, som var hele ideen i at sætte et læsemål. Så alt i alt er jeg stadig godt tilfreds, men jeg savner at have mentalt overskud til at læse. Men det skal nok komme igen.

5 Synes om

Lige nu har du vist også hænderne fulde med det fine hus, så der er vel knap nok tid til skærm uanset…

4 Synes om

5 Synes om

Jeg når det ikke ville så gerne
Men denne her @Eva
Er den rigtig god

2 Synes om

Ja, det synes jeg - Lisbet Dahl er jo altid god :grinning:

3 Synes om

Enig :smil:

Må prøve og finde tiden til den

3 Synes om

Nu vil jeg læse

5 Synes om

4 Synes om

Nu vil jeg læse

4 Synes om

4 Synes om

Nu vil jeg læse

5 Synes om

Nu vil jeg læse

4 Synes om

4 Synes om

3 Synes om

4 Synes om

Nu vil jeg læse

4 Synes om

I sidste uge, da jeg ikke kunne sove, lånte jeg “Søskendebørn” af Louisa May Alcott på e-reolen og læste den i sin helhed. Det er en forholdsvis kort og letlæst bog, jeg læste en del gange som barn.

Den holder ikke helt i nutiden, men for sin tid har den nok været ret fremme i skoene.

Påtænker at læse den på engelsk også. Men forleden da jeg ikke kunne sove, skulle det altså være på dansk, så jeg kunne genkende den fra da jeg var lille.

Og fordi jeg saaaaavner at læse, har jeg via libby / e-reolen global lånt “An abundance of Katherines” af John Green som lydbog og har lyttet til den frem og tilbage mellem huset.

6 Synes om