Børn der rasler

Arj… Så fik vi lige besøg af naboens børn som sang for os, og var udklædt og det hele. Og så havde jeg sgu kun 3 kr på mig…

Synes det var vold pinligt :thumbdown::ups:

Jeg var heldigvis forberedt så jeg har væltet det lokale supermarked for snolder til ungerne.

[quote=Natascha;133229]Arj… Så fik vi lige besøg af naboens børn som sang for os, og var udklædt og det hele. Og så havde jeg sgu kun 3 kr på mig…

Synes det var vold pinligt :thumbdown::ups:[/quote]

Her har ikke været nogen - heller ikke går, hvor de ellers plejer at komme rendende.

Jeg lukke ikke op - dels har jeg ingen penge/slik, dels kan jeg godt leve uden at høre deres sang.

-what-what-what-what-what

vi har haft besøg af de samme som kom i går (og de var hverken sang eller var udklædt) - men vi havde altså heller ikke noget slik i dag og penge det får de ikke.
tilgengæld var øjnene ved at trille ud af hovederne på to af pigerne da de fik at vide at vi har 5 katte -what-what

[quote=Natascha;133229]Arj… Så fik vi lige besøg af naboens børn som sang for os, og var udklædt og det hele. Og så havde jeg sgu kun 3 kr på mig…

Synes det var vold pinligt :thumbdown::ups:[/quote]

:fløjte::fløjte:

Jae… jeg havde nu givet dem mit Dankort OG kode så…

-høhø

Jae… jeg havde nu givet dem mit Dankort OG kode så…

-høhø[/quote]

SÅ kommer jeg altså og rasler hos dig…jeg har da et par djævlehorn et sted, det må kunne gå som udklædning :tihi:

[quote=Eva;133231]Her har ikke været nogen - heller ikke går, hvor de ellers plejer at komme rendende.

Jeg lukke ikke op - dels har jeg ingen penge/slik, dels kan jeg godt leve uden at høre deres sang.

-what-what-what-what-what[/quote]

:fløjte::fløjte::fløjte:

ÆV, hvor er du altzå bare kedelig… jeg synz, at det er så hyggeligt - og den ene dag om året er da til at leve med.

:wehu:

:wehu::wehu::wehu:

Jeps… du kommer bare - jeg ville nyde hvert sekund… synz, at det er en hyggelig traditon.

:inlove::inlove:

Hvis du kommer en dag, hvor jeg ikke er hjemme - så sømmer jeg bare Dankort OG kode fast på døren…og skriver på en lap papir, at det kun er dig der må tage det.

-LOL-LOL

Hehe, jeg havde godt læst nogle steder at fastalavn var tæt på… Men jeg vidste altså ikke at det var idag :ups:

Vi fik besøg af et par stykker igår, men lukkede altså ikke op, til trods for at de vist havde set os.
Men for det første så sad jeg kun iført morgenkåbe og morgenhår (kl. var godt nok henad 15 om eftermiddagen), og for det andet, så har vi ikke slik i huset, og jeg bryder mig egentlig ikke om den tradition med at rende folk på dørene og tigge.

Jeps… du kommer bare - jeg ville nyde hvert sekund… synz, at det er en hyggelig traditon.

:inlove::inlove:

Hvis du kommer en dag, hvor jeg ikke er hjemme - så sømmer jeg bare Dankort OG kode fast på døren…og skriver på en lap papir, at det kun er dig der må tage det.

-LOL-LOL[/quote]

Ih det lyder sørme godt!! Så skal der shoppes -skadefryd-hæhæ-hæhæ-hæhæ-hæhæ

Ja jeg har sgu ikke købt slik for hvis jeg ikke kan komme af med det så æder jeg det selv og det er jo ikke meningen.

Desuden føler jeg mig ret fattig for tiden så de må banke på en anden dør end min…

[quote=Eva;133231]Her har ikke været nogen - heller ikke går, hvor de ellers plejer at komme rendende.

-what-what-what-what-what[/quote]

Sådan har jeg det altså også Eva :ok:

:p:p

Hvad er I da for nogen gamle, gnavne Tanter ??

Èn dag om året ?!

Come on…

Var I ikke selv ude at rasle som børn ?

:?

Joo Therese, for dengang havde jeg heller ikke nogen penge:tihi:

-LOL-LOL-LOL

Skøre pige-tøze-barn…

[quote=Therese;133259]

:?[/quote]

Nej, for er vokset op på landet og vi var den eneste børnefamilie, så der var alligevel aldrig nogen der havde slik eller andet til os :slight_smile: Men vi gik hen til nabogården, hvor der boede et sødt gammelt par og konen elskede at få besøg af min søster og jeg og så fik vi hjemmebagte småkager og varm kakao mums :savle: og spillede spil

Men jeg synes da traditionen er fin nok…vi har bare normalt ikke slik i huset, så køber ikke ekstra til de par børn der kommer

Hvad er I da for nogen gamle, gnavne Tanter ??

Èn dag om året ?!

Come on…

:?[/quote]

Vi er ikke gnavne, faktisk er jeg ikke engang tante :stuck_out_tongue:

Nej, jeg har aldrig brudt mig om fastelavn, da jeg ikke kan lide ideen med en kat i tønden. Selvom jeg selvfølgelig godt ved, der ikke er en kat i længere, men alene det at holde liv i sådan en ondskabsfuldhed er for meget for mig.

jeg har slet ikke haft besøg af “fastelavnsbørn” i år, men når jeg har, så får de en håndfuld slik :slight_smile:

jeg bryder mig ikke om at de tigger om penge.

[quote=Miff;133241]Vi fik besøg af et par stykker igår, men lukkede altså ikke op, til trods for at de vist havde set os.
Men for det første så sad jeg kun iført morgenkåbe og morgenhår (kl. var godt nok henad 15 om eftermiddagen), og for det andet, så har vi ikke slik i huset, og jeg bryder mig egentlig ikke om den tradition med at rende folk på dørene og tigge.[/quote]

-what-what-what

Jamen … det er da bare børn… og jeg synz, at det er hyggeligt at holde fast i de gamle traditioner.

Og man behøver ikke at give dem slik… bare et æble/pære/en bolle/ - jeg tror såmænd, at de bliver glade bare de får noget.

Jeg forstår ganske enkelt ikke sådan en uvilje - jow, måske hvis det var hver dag - men én dag om året ???

:inlove::inlove::inlove: