Brækket ben

Øv altså… Min mand og jeg var ude at cykle en tur i formiddags. Han kørte ca 100 meter foran mig. Jeg kommer cyklende da en bil kommer kørende op på siden af mig og presser mig rimelig meget ind mod fortovskanten. Han fortsætter ud i vejkrydset, drejer til venstre og forsvinder. Alt imens jeg vælter på min cykel, da jeg næsten er nået til vejkrydset. Jeg når ikke at klikke skoen ud af pedalen og hører faktisk mit ben brække idet jeg rammer asfalten. Heldigvis kommer der folk løbende og hjælper mig og min cykel ind på fortovet.

Min mand har ikke opdaget noget, der går lidt tid inden han opdager jeg ikke er bag ham. Han vender selvfølgelig om og ser så mig sidde på fortovet.

Han cykler hjem efter bilen og afsted til skadestuen. Min datter, som jeg har ringet efter, trækker min cykel hjem.

Jeg er nu blevet udstyret med nyeste mode indenfor sommerfodtøj. en sort støvle, som jeg skal have på i 4 - 6 uger og jeg må slet ikke støtte på foden de næste 2 uger.

Ja, det var så den weekend :frowning:

AV!!! :uha: stakkels dig :trøste:

Øv hvor surt!!! Du er da heldig at du har fået en støvle i stedet for gips. Rigtig god bedring.

Hilsen Inge der får sin gips af armen på mandag efter 5 1/2 uge.

Ej hvor er det altså uheldigt :trøste:

Og forøvrigt, god bedring :slight_smile:

Ja, det er rigtig træls, men ja godt med støvle fremfor gips :slight_smile:

Rigtig god bedring! Jeg håber, du heler hurtigt :ok:

Men trist lige, når du var kommet så godt i gang med at cykle :frowning:

Ja, nu er det forfra med cykeltræningen, når jeg engang får smidt støvlen. Men skidt det kunne være endt meget værre. Jeg er sluppet heldigt og bruddet er rent og fint sagde lægen.

Det er nemlig rigtigt - det kunne værre gået meget værre. Men surt er det alligevel.
God bedring, Marianne. :kryds:

Åh nej…sikke da noget :frowning:
Rigtig god bedring til dig :slight_smile:

Øv hvor ærgeligt :trøste:
God bedring

Åhhh nej, det var noget værre noget Marianne… så må din træning sættes på hold - øv :frowning: Håber ikke du har mange smerter :frowning: Hvor er dit ben brækket, fodleddet eller skaftet :? og god bedring :slight_smile:

Ej for pokker da Marianne :uha: din stakkel :trøste:
Du må da have slået dig gevaldigt, og hvad med din nye cykel ??

Godt at du kunne “nøjes” med et brækket ben.

Ej, en grim oplevelse på de,t der lyder til at skulle have været en dejlig cykeltur.

Jeg håber, at du ikke har for ondt, og at din ben heler hurtigt.

Skete der noget med din cykel? eller er den stadig funktionsdygtig, når du er klar igen?

Sikke noget :frowning:

Og støvlen skal du nok blive venner med, jeg hadede den godt nok i starten, men blev venner med den til sidst :slight_smile:

God bedring …

Ja der er nul træning de næste uger :frowning: det er brækket lige lidt over knoglen på ydersiden af foden. Lægen sagde det var et fint rent brud. Smerterne er til at holde ud, efter jeg fik nogle Dolol. Og tak :slight_smile:

[QUOTE=Lindvig;624271]Ej for pokker da Marianne :uha: din stakkel :trøste:
Du må da have slået dig gevaldigt, og hvad med din nye cykel ??

Godt at du kunne “nøjes” med et brækket ben.[/QUOTE]

Mærkelig nok er der ikke en eneste skramme på min nye cykel, heldigvis for det :slight_smile: Men det kommer til at koste et par nye cykelsko og cykelshorts + ny cykeljakke. Jakken havde jeg lige købt tidligere i formiddags :frowning:
Min hofte tog vist fra, den er i hvert fald lidt øm, men ikke noget særligt. Lige i dag er det så en fordel, at jeg er godt “polstret” :wink:

[QUOTE=Dotte;624274]Ej, en grim oplevelse på de,t der lyder til at skulle have været en dejlig cykeltur.

Jeg håber, at du ikke har for ondt, og at din ben heler hurtigt.

Skete der noget med din cykel? eller er den stadig funktionsdygtig, når du er klar igen?[/QUOTE]
Ja, vi havde lige aftalt vi skulle ud på 40 km - men jeg nåede kun 1½ km inden jeg lå og flød på gaden.

Min cykel skete der heldigvis ikke noget med, så den står og venter på jeg bliver klar igen :slight_smile:

Den er dum støvlen :thumbdown: jeg har lyst til at flå den af

Jeg håber jeg vænner mig til den som du gjorde Lotte :slight_smile:

Og tak :slight_smile:

[QUOTE=Marianne K;624285]Den er dum støvlen :thumbdown: jeg har lyst til at flå den af

Jeg håber jeg vænner mig til den som du gjorde Lotte :slight_smile:

Og tak :)[/QUOTE]

Den er ikke nem, men de sidste uger, er det ok :slight_smile:

Men jeg græd de første 3 -4 dage, fordi man jo er begrænset med den …

(Men jeg er åbenbart ikke mere skræmt end jeg vælger at lade mig operere endnu engang)

[QUOTE=Lotte;624287]Den er ikke nem, men de sidste uger, er det ok :slight_smile:

Men jeg græd de første 3 -4 dage, fordi man jo er begrænset med den …

(Men jeg er åbenbart ikke mere skræmt end jeg vælger at lade mig operere endnu engang)[/QUOTE]

Ja, den er dum og tung, men mon ikke den alligevel er bedre end gips? man har da mulighed for at tage den af, når man skal i bad.

Nej, du er jo sej, når du hopper på operation igen :slight_smile: