Brita - se hvad jeg har "hittet"

Brita
Sådan noget som fleeceplaider, kan du os bruge det?
Har vidst to stk’er liggende som skulle være brugt til køjer til rotterne, men nåede aldrig ret langt…

Og hvad med dynebetræk? Vi har vidst en del enkeltbetræk, men kun en dobbeltdyne, så de passer jo ikke hæhæ

Klart - der ligger jo en saks, og der står en flaske symaskineolie :rock:

[QUOTE=LoanS;975267]Brita
Sådan noget som fleeceplaider, kan du os bruge det?
Har vidst to stk’er liggende som skulle være brugt til køjer til rotterne, men nåede aldrig ret langt…

Og hvad med dynebetræk? Vi har vidst en del enkeltbetræk, men kun en dobbeltdyne, så de passer jo ikke hæhæ[/QUOTE]
Hvis det er nyt og rent, kan jeg bruge noget nær alt slags stof (måske minus voksdug) og for hver gang sengene syes i donationsstof, bliver overskuddet til hittemisserne jo større…og det er jo en glimrende ting
Jeg har fri idag og nu er dagens arbejde med gulve etc. lavet så NU skal jeg sy…juble
Og første seng bliver en mor-børn seng til Vivi’s små nye abymislinger og fie-mor
Sengen bliver også i aby-farve

Jeg tror det er lim i flasken

Nej, nu prøver jeg jo at hjælpe dig, Brita :venter: Så skal du jo ikke afvise mine forslag :høhø:

NÅÅH, den fangede dåmme jeg ikke lige

[QUOTE=kamikaze;975256]Jeg KAN forsikre dig, jeg nok skal få en masse dejlige senge, transportkassetæpper, hængekøjer, puder, sløjfesenge og hvad jeg nu finder ud af…ud af dit stof.
TUSIND TUSIND TAK[/QUOTE]
Jeg glæder mig til at se nogle af kreationerne :thumbup:

Dejligt at se, at andre også hitter noget til Brita :wehu:

jeg tror du har sniffet den der lim :tihi:

Så er stoffet overdraget til Brita. To TUNGE sorte sække, og hun glæder sig til at gå om bord i dem. Eller - det gjorde hun sådan set med det samme, men hun må jo nok vente med at sy noget af det, til hun kommer hjem igen :slight_smile:

Tusind tak, Ingrid :slight_smile:

Det bliver spændende at se, hvad Brita får kreeret!

ja, jøsses de var tunge. Jeg måtte nærmest slæææbe dem ud i bilen.
Kiggede lidt i sækkene i Vissenbjerg, men havde ikke tid fordi der var så mange der kiggede forbi standen, men nu er jeg kommet hjem fra arbejdet og vil kigge iaften på alle de fine stoffer.
Der kan blive SÅ mange fine senge, køjer, transporttæpper og hvad jeg nu finder på
TUSIND TUSIND TAK

[QUOTE=kamikaze;985026]ja, jøsses de var tunge. Jeg måtte nærmest slæææbe dem ud i bilen.
Kiggede lidt i sækkene i Vissenbjerg, men havde ikke tid fordi der var så mange der kiggede forbi standen, men nu er jeg kommet hjem fra arbejdet og vil kigge iaften på alle de fine stoffer.
Der kan blive SÅ mange fine senge, køjer, transporttæpper og hvad jeg nu finder på
TUSIND TUSIND TAK[/QUOTE]
Det var så lidt, Brita.

Det glæder mig bare, hvis du kan bruge stoffet til at hjælpe hitterne :slight_smile:

Jeg skal enten imorgen eller i overmorgen ud i stof og stil og købe 150 meter pladevat. Ud af det antal meter kan der syes ca. 45-50 senge og de fleste bliver syet at dit stof. De første vil kunne købes til Jyraks hobbyudstilling i Struer (vejrum hallen) og HVIS jeg kan følge med at sy, vil jeg gøre alt for der bliver lavet en nullerputsenge-salgsråd…men det handler om tid…den jeg altid har for lidt af
Nu er aftensmaden indtaget og nu vil jeg se på stoffer.

[QUOTE=kamikaze;985057]Jeg skal enten imorgen eller i overmorgen ud i stof og stil og købe 150 meter pladevat. Ud af det antal meter kan der syes ca. 45-50 senge og de fleste bliver syet at dit stof. De første vil kunne købes til Jyraks hobbyudstilling i Struer (vejrum hallen) og HVIS jeg kan følge med at sy, vil jeg gøre alt for der bliver lavet en nullerputsenge-salgsråd…men det handler om tid…den jeg altid har for lidt af
Nu er aftensmaden indtaget og nu vil jeg se på stoffer.[/QUOTE]
God fornøjelse :slight_smile:

Det bliver spændende at se, had du får ud af posernes indhold :slight_smile:

Jeg har hørt rygter om, at Brita har haft meget travlt :høhø:

Og at resultatet af anstrengelserne kan ses Brædstrup :thumbup:

Nej, de kan ses allerede på søndag i Vejrum-hallen hvor Jyrak har en hobbyudstilling. Kan ikke huske nøjagtig hvor mange af de 25-26 senge jeg har syet der er af dit stof, men det er mange. Vil tro lidt over halvdelen. Nogle af dem er bare SÅ smukke.